دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران با انتشار تازه‌ترین سروده‌های خود به حمایت از عملیات بزرگ طوفان الاقصی پرداخته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این مطلب فهرستی از ده کتاب برتر در زمینه مدیریت پروژه را معرفی خواهیم کرد که در سال 2023 از محبوبیت زیادی برخوردار بوده اند و برای سال 2024 انتخاب‌های مناسبی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، با هماهنگی و دعوت اداره‌کل کانون استان تهران، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری 16 مهر و در دومین روز از هفته ملی کودک پذیرای 500 دانش‌آموز دختر و پسر در دو سانس از مدارس تهران بود. حضور پرشور «باباقدرت» در بخش نخست این ویژه‌برنامه، دانش‌آموزان پسر مدارس تهران، به تماشای قصه عروسکی نشستند که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این نشست مشترک با روسای پژوهشگاه‌های حوزه وزارت علوم اظهار کرد: اینکه علم به فناوری و فناوری به تجاری‌سازی تبدیل شود، دقیقا مصادف حکمت است و حکمت یک مفهوم قرآنی است، برخی فلسفه را حکمت می‌دانند در حالی که فلسفه غیر از حکمت است، ممکن است در جا‌هایی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

شکست اسراییل یعنی خط مقدم تمدن غرب برای به ضعف کشیدن قیام بشریت مقابل تمدن شیطانی خشن و دنیاگرا. آنهم به دست مردمی مستضعف و برخاسته.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست تخصصی «بررسی نحوه مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی کشور برای هم‌افزایی در تحقق سند توسعه وقف قرآنی» که صبح امروز 16 مهر با حضور معاونین سازمان اوقاف و امورخیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش در سازمان اوقاف...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از روسای پژوهشگاهها خواست در بازنگری نقشه جامع علمی کشور و مشکلات جامعه نقش فعال تری داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین نشست هم‌اندیشی گروه‌های گویش‌پژوهشی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی و فرهنگستان زبان و ادب فارسی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رییس مجلس با بیان اینکه کشور با پدیده وطن‌گزینی مواجه است با ابراز تأسف از اینکه نمود کامل این مسأله را در موج جدید مهاجرت از کشور می‌بینیم، گفت: ما با پدیده وطن گزینی مواجه هستیم و نه وطن گریزی. بسیاری نمی‌خواهد و نمی‌توانند از ایران دل بکنند اما به دنبال شرایط زیستی بهتر و پایدارتر هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس در همایش دانشگاه و حکمرانی گفت: هرگونه فهم از دین که مردم سالارانه نباشد، مخدوش و هرگونه مردم سالاری که به تحقق دین کمک نکند را مردود می دانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار است برای دانش آموزان پرونده الکترونیک آموزشی، رشدی و تربیتی از زمان تولد تا پایان دوره متوسطه درست شود. به نظر می‌رسد در اجرای این پروژه به ارتقای کنترل روی دانش‌آموزان توجه شده است. معتقدم این درست نیست و ممکن است بعدها برای هر یک از این دانش‌آموزان مساله ایجاد کند. شاید یک دانش‌آموز در مرحله‌ای از تحصیل خود دچار خطا و اشتباهی شود که بر اساس این پرونده‌سازی‌ها به یک مساله تبدیل...