دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امیدوارم سال بعد در نمایشگاه بعدی ایران‌نوشت، سند سیاست گذاری و تنظیم گری و تسهیل گری و تصدی گری صنعت نوشت افزار را به تصویب و اجرا برسانیم.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امیدوارم سال بعد در نمایشگاه بعدی ایران‌نوشت، سند سیاست گذاری و تنظیم گری و تسهیل گری و تصدی گری صنعت نوشت افزار را به تصویب و اجرا برسانیم.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تمرکز ما تمرکز بر رسیدگی به پرونده‌های قضایی به‌دور از حاشیه‌ها و جنجال‌های سیاسی و رسانه‌ای است.

وب‌گاه گسترش

پوتین امروز (سه‌شنبه) در اجلاس اقتصادی شرق گفت، حملات علیه روسیه از همه جهت ادامه تقابل جهانی است که غرب آن را آغاز کرده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس بسکتبال تاکید دارد که تیم ملی در جام جهانی با هر مربی و شرایط دیگری هم نمی توانست معجزه کند اما برای بازی های آسیایی باید در دفاع بهتر شویم.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت علمی مؤسسه علمی پژوهشی امام‌خمینی (ره) طی یادداشتی به موضوع پدیده کشف حجاب در کشور پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام و المسلمین عشاقی معتقد است: توبه در قیامت، ممکن الوقوع بلکه مطلوب است و سبب ادامه نیافتن عذاب خواهد بود و منجر به نجات از عذاب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دادگستری استان تهران از رسیدگی و تعیین تکلیف حدود 170 هزار پرونده از پرونده‌های مسن و قدیمی در دو سال گذشته در مجموعه قضایی استان تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دستگاه قضا یکی از موارد و مصادیق امیدبخشی به مردم را صدور احکام مجازات متناسب در محاکم دانست و گفت: احکام مجازاتی که در محاکم صادر می‌شوند باید با جرم، آثار جرم، ضرر و زیان‌های ناشی از جرم و خسارت‌هایی که بواسطه آن جرم به اعتماد مردم وارد شده است متناسب باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته نخستین رویداد «نظاره جهش تولید دانش‌بنیان» در بهارستان برگزار شد. در این مراسم که برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان حضور داشتند، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و محسن دهنوی رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس سخنرانی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور امروز ظهر در جلسه معارفه مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ای لرستان با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تبلیغ و انتقال علمی، قولی و عملی دین و ایمان است، اظهار کرد: این افراد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهارمین جایزه ملی کتاب سال جوانان، نامزد‌های مرحله پایانی خود را شناخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تانک اصلی نبرد T-80BVM مدرن‌ترین و ارتقا یافته‌ترین نسخه T-80 با جدیدترین سلاح، زره و سیستم‌های حفاظتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تانک اصلی نبرد T-80BVM روسیه به عنوان یک سلاح موثر در حال ظهور است. مطالب منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه در دو ماه گذشته نشان می‌دهد که این تانک در جنوب شرقی و شرق اوکراین در حال فعالیت است.

خبرگزاری مهر

نامزدهای چهارمین جایزه ملی کتاب سال جوانان، توسط دبیرخانه این‌رویداد معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مجلس گفت: ما اکنون فرصت‌های زیادی را برای حوزه دانش بنیان فراهم می‌کنیم، اما توصیه بنده این است که فعالیت‌های نوآورانه باید نسبت به فعالیت‌های فناورانه اولویت داشته باشد و حرکت رو به جلوی ما به سرعت ادامه پیدا کند. اگر ما صرفا به بخش فناوری توجه کنیم و حمایت‌های ما مخصوص این حوزه شود به سرنوشت ایران خودرو دچار می‌شویم.