یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

خبرگزاری ایسنا

با تصویب 4 پروژه ملی طی یک سال گذشته؛ بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشی و تخصصی داخلی در صنعت هوایی و هوانوردی افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

با تصویب 4 پروژه ملی طی یک سال گذشته، بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشی و تخصصی داخلی در صنعت هوایی و هوانوردی افزایش یافت تا با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها و متخصصان داخلی، این صنعت روندی رو به رشد را در پیش بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروژه‌هایی که با حمایت ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری و همراهی نهاد‌های مرتبط به اجرا درخواهد آمد تا با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها و متخصصان داخلی، این صنعت روندی رو به رشد را در پیش بگیرد. طراحی و ساخت هواپیمای دونفره خورشیدی آفتاب امید این پروژه توسط شرکت هواپیماسازی ایرسا و با...

خبرگزاری ایسنا

دولت جو بایدن درخواست افزایش 8 درصدی بودجه ناسا در سال 2023 به منظور انجام پروژه آرتمیس را ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده توسط شرکت خصوصی فناوری فضایی ایالات متحده مکسار صحنه‌هایی از ویرانی در سراسر شهر ماریوپل در جنوب اوکراین را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

رییس پارک علم و فناوری استان قم به تشریح شعار امسال و اهمیت آن در افزایش تولیدات و فناوری‌های ملی و استانی کشور پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که روسیه از سوی غرب و آمریکا به دلیل جنگ در اوکراین در بخش فناوری فضایی با تحریم مواجه شد، 3 فضانورد خود را راهی ایستگاه بین المللی فضایی کرد.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس‌جمهور در نامه‌های جداگانه‌ای پنج مصوبه هیئت دولت را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور در نامه‌های جداگانه‌ای پنج مصوبه هیئت دولت را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور پنج مصوبه و اصلاح مصوبه حق عضویت ایران بابت مخارج سازمان ملل و آیین‌نامه اجرایی مربوط به اجرای خط مشی امام (ره) و رهبری را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری میزان

معاون اول رئیس‌جمهور پنج مصوبه و اصلاح مصوبه حق عضویت ایران بابت مخارج سازمان ملل، موافقتنامه‌های قضایی بین ایران و مالزی، آیین‌نامه سازمان تعزیرات حکومتی، آیین‌نامه فنی کنترل و کاهش آلودگی‌ها و آیین‌نامه اجرایی مربوط به اجرای خط مشی امام (ره) و رهبری را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور پنج مصوبه و اصلاح مصوبه حق عضویت ایران بابت مخارج سازمان ملل، موافقتنامه‌های قضایی بین ایران و مالزی، آیین‌نامه سازمان تعزیرات حکومتی، آیین‌نامه فنی کنترل و کاهش آلودگی‌ها و آیین‌نامه اجرایی مربوط به اجرای خط مشی امام (ره) و رهبری را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان انرژی اتمی نسبت به غفلت در ساخت نیروگاه هسته‌ای در سال‌های گذشته ابراز تاسف کرد.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: دولت سیزدهم فناوری هسته‌ای را به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و سلامت در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور 2» و پیوستن ایران به باشگاه تولیدکنندگان صنعتی واکسن کرونا، نوید دهنده رویدادهای افتخارآمیز دیگر در آینده نزدیک است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روند توفیقات صنعت فضایی ایران آغاز شده است و با رفع گلوگاه‌های این صنعت به ویژه در حوزه پرتابگرها، در سال آینده شاهد تعدد پرتاب‌های فضایی کشور خواهیم بود.