یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

وب‌گاه گسترش

خط رسانه‌ای ضدانقلاب سرکوب توانمندی ملت ایران و متهم کردن کشور به اتلاف منابع در حوزه فضایی بوده، اما طی دو سال گذشته و موفقیت کشور در ارسال ماهواره‌های نور به فضا، تلاش ضدانقلاب بر پایه ایجاد شبهه در کارکرد این ماهواره‌ها بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خط رسانه‌ای ضدانقلاب سرکوب توانمندی ملت ایران و متهم کردن کشور به اتلاف منابع در حوزه فضایی بوده، اما طی دو سال گذشته و موفقیت کشور در ارسال ماهواره‌های نور به فضا، تلاش ضدانقلاب بر پایه ایجاد شبهه در کارکرد این ماهواره‌ها بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیابی به فناوری کلیدی طراحی و ساخت موتورهای فضایی سوخت جامد با نازل متحرک را می‌توان کلید قفل پرتاب‌های فضایی برشمرد که با توسعه این فناوری شاهد پرتاب‌های متعدد ماهواره در کشور خواهیم بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

ایالات متحده برای حفظ برتری خود در فناوری فضایی به فناوری پیشرانه جهشی نیاز دارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات اعلام کرد افزایش قیمت‌های بسته‌های اینترنتی منوط به افزایش کیفیت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش قیمت اینترنت منوط به افزایش کیفیت است و ما با هرگونه افزایش قیمتی که منجر به افزایش کیفیت نباشد مخالفیم.

وب‌گاه الف

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه ما به دنبال سود اپراتورها نیستیم گفت: افزایش قیمت اینترنت منوط به افزایش کیفیت است و ما با هرگونه افزایش قیمتی که منجر به افزایش کیفیت نباشد مخالفیم.

خبرگزاری میزان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش قیمت اینترنت منوط به افزایش کیفیت است و ما با هرگونه افزایش قیمتی که منجر به افزایش کیفیت نباشد مخالفیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به گفته وزیر بازرگانی و صنعت هند، این کشور به دنبال تبدیل شدن به مقصد اول استارت‌آپ‌های جهان است. در حال حاضر بیش از 65 هزار استارت‌آپ در هند در حوزه‌های مختلف نظیر هوش مصنوعی و فناوری نانو فعالیت می‌کند. پیوش گویا، وزیر بازرگانی و صنعت هند می‌گوید که این کشور آرزو دارد تا مقصد شماره یک استارتاپ‌ها در جهان باشد. در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، گویال...

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور به توسعه صنعت فضایی نگاه ویژه‌ای دارد و با جدیت توسعه فناوری فضایی را پیگیری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: سفر به فضا می‌تواند جزو آرزوهای هیجان‌انگیز هر فردی باشد. اما این سفر بیشتر از این که محال باشد یک سفر بسیار لوکس و گران است. این را می‌توان از قیمت سفر فضایی 3 گردشگری که 19 فروردین امسال به‌طور خصوصی راهی فضا شدند و ماجرای اقامت‌شان در فضا خبرساز شد، فهمید.