دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فوتبال

فوتبال

خبرگزاری تسنیم

2 مربی جدید به جمع دستیاران سرمربی اسپانیایی نساجی اضافه شدند.

وب‌گاه ورزش سه

آ. ا. ک آتن با یکی از دو مدافع چپ ایرانی خود بازی مقابل المپیاکوس را آغاز کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: با گرانی و کمبود نهاده‌های دامی، بازار با افزایش قیمت محصولات پروتئینی مواجه است و کارشناسان می‌گویند بعید است قیمت‌ها بیش از این بالا برود، چون بازار دیگر کشش افزایش قیمت و همچنین خریدار ندارد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

یک رسانه آلمانی مدعی شد سادیو مانه و لروی سانه دو بازیکن بایرن مونیخ دیشب بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی با هم درگیر شدند و مانه با مشت به صورت لروی سانه کوبیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جهاد کشاورزی قول داده بود به اقتدار غذایی در خاورمیانه برسیم و چون اقتدار غذایی در گرو اقتدار کشاورزی است به تحول کشاورزی نیاز داریم و با این جملات حکیمانه و فلسفی همه را انگشت به دهان نگاه داشته بود که او چه در سر دارد و با مرغ و تخم مرغ و نهاده‌های دامی چه خواهد کرد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آخرین بروزرسانی جدول امتیازات باشگاه‌های جهان، تیم الاتحاد عربستان در صدر باشگاه‌های آسیا قرار دارد و استقلال و پرسپولیس از ایران در رده هفتم و نهم این قاره هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در آستانه بازی تیمش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان پیش‌بینی جسورانه‌ای از نتیجه این بازی داشت که خبرساز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم رم قصد ندارد به پیشنهاد نجومی عربستان سعودی پاسخ مثبت بدهد.

وب‌گاه ورزش سه

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در آستانه بازی تیمش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان پیش‌بینی جسورانه‌ای از نتیجه این بازی داشت که خبرساز شده است.

وب‌گاه فرارو

روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.

وب‌گاه فرارو

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تا اطلاع ثانوی ممنوع المصاحبه شد.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا، می‌گوید منظره لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن برایش هرگز عادی نمی‌شود و بازگشت او به بارسا اتفاقی درست و طبیعی است.

وب‌گاه ورزش سه

مسیح زاهدی که در بیشتر بازی‌های فصل زوج آرمین سهرابیان بوده، پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده بازگشت به ترکیب شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ایگور کاتاتائو خرید زمستانی ژوزه مورایس بود که جایگزین رناتو شد و برای تقویت بخش هجومی طلایی‌پوشان به سپاهان آمده است.