چهارشنبه 2 خرداد 1403

فوتبال

فوتبال

وب‌گاه ورزش سه

جدای از حساسیت نقل و انتقالات بازیکنان در تابستان، به نظر می‌رسد امسال شاهد جابجایی مربیان زیادی خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

در جریان برگزاری رقابت‌های تورقاره‌ای سطح برنزی فرانسه حسن تفتیان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره را کسب نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رقابت‌های لیگ برتر روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و 3 هفته حساس برای دو تیم استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی پیش رو است. رقابت‌های لیگ برتر روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و 3 هفته حساس برای دو تیم استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی پیش رو است. البته باشگاه استقلال از الان به فکر تقویت تیم خود برای فصل بعد افتاده و با خبر شدیم به دنبال جذب مایکل مسا، هافبک 32 ساله...

وب‌گاه فرارو

الوحده در دیداری که نوراللهی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت برابر العین با دو گل شکست خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پرسپولیس با درخواست مالی جدید مدیر برنامه های اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد سرمربی خود موافقت کرده است اما برای نهایی شدن ادامه همکاری باید قرارداد امضا شود.

وب‌گاه فرارو

لیست چهارده نفره تیم ملی والیبال ایران برای دیدار برابر صربستان در هفته نخست لیگ ملت‌های 2024 اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان آرژانتینی اینتر مهدی طارمی را مهاجمی بزرگ با توانایی‌های فنی بسیار بالا دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاپیتان آرژانتینی اینتر مهدی طارمی را مهاجمی بزرگ با توانایی‌های فنی بسیار بالا دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری فینال جام حذفی با VAR گفت: فیفا باید مجوز بدهد، اما چون تک بازی است امیدواریم این مجوز را بگیریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانوی پیر در اولین بازی خود پس از اخراج سرمربی سابقش شکست خارج از خانه برابر شگفتی‌ساز فصل جاری سری A را به یک تساوی پرگل تبدیل کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی صربستان برای حضور در یورو 2024 لیست اولیه خودش را مشخص کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهایی که همه هواداران پرسپولیس منتظر تمدید قرارداد اوسمار بوده و هستند، صبح روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها از پیشنهاد خارجی برای اوسمار خبر داد در روزهایی که همه هواداران پرسپولیس منتظر تمدید قرارداد اوسمار بوده و هستند، صبح روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها از پیشنهاد خارجی برای اوسمار خبر داد به گزارش عرشه آنلاین پرسپولیس بعد از به تعویق افتادن بازی‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر تمرینات...

وب‌گاه ورزش سه

محمد صلاح، ستاره ملی‌پوش مصری لیورپول، هفتمین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس را به پایان رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کشتی پرسپولیس، نخستین ناو جنگی ایران بود که توسط ناصرالدین شاه قاجار وارد ایران شد. شاه به منظور توسعه نیروی دریایی، موفق به خرید این کشتی 650 تنی مجهز به 4 توپ کروپ از آلمان شد!

وب‌گاه ورزش سه

رضا اسدی فاصله زیادی با روزهای طلایی خود با تراکتور و سپاهان پیدا کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

آندرس اینیستا می‌گوید العین در دیدار برگشت مقابل یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شانس بالایی برای پیروزی و قهرمانی دارد.