دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فوتبال

فوتبال

وب‌گاه الف

رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی تقاضای تخصیص درآمدهای پخش مسابقات فوتبال با تبلیغات تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی را مطرح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس، اقدام سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری آزمون از معلمان طرح مهرآفرین جهت تبدیل وضعیت آن‌ها را خلاف قانون مدیریت خدمات کشور و اصلاح قانون بودجه 1401 برشمرد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان ایمنی ناوبری هوایی اروپا (یوروکنترل) روز دوشنبه اعلام کرد که تعداد پروازهای انجام‌شده توسط فرودگاه استانبول در روز یکشنبه به 1684 پرواز رسید که رکورد 1624 پرواز فرودگاه فرانکفورت در 11 سپتامبر 2019 را شکست.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین ریورپلاته گزینه اصلی سرمربیگری تیم المپیک مارسی است.

خبرگزاری تسنیم

فرهاد کوچک‌زاده به‌عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال نساجی انتخاب و معرفی شد.

وب‌گاه ورزش سه

ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول از مدیران این باشگاه خواست چند بازیکن جدید بخرند. لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع میانی تیم ملی پایه‌گذار یکی از گل‌ها در دیدار مقابل افغانستان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال برای مذاکره با مسئولان استقلال وارد این باشگاه شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کارهای مهم‌تر بپردازید.

وب‌گاه عصر ایران

خوان رامون لوپز سرمربی اسپانیایی که از گزینه‌های باشگاه استقلال برای هدایت آبی‌پوشان پایتخت است، صبح امروز وارد تهران شد.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس معتقد است کریم بنزما بسیار دیر برای جدایی از رئال به نتیجه رسید و به همین دلیل باشگاه زمان کافی برای برنامه‌ریزی مراسم خداحافظی او نداشت.

وب‌گاه فرارو

گل جهانبخش نامزد برترین گل لیگ هلند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال برزیل می‌گوید که انتظار دارد طی هفته جاری با سرمربی تیم رئال مادرید یا نمایندگانش دیدار و درباره احتمال به‌عهده گرفتن سکان هدایت سلسائو مذاکره کند.

وب‌گاه فرارو

رودریگو دی پُل، هافبک تیم ملی آرژانتین، از خصوصیت ویژه لیونل مسی و ابهت او در رختکن آلبی سلسته گفت.

خبرگزاری مهر

اعضای تیم فوتبال زیر 17 سال ایران باهدف آشنایی با وضعیت چمن ورزشگاه دو بازی نخست خود، امروز از ورزشگاه قدم زدند.

وب‌گاه ورزش سه

هنوز مشخص نیست جود بلینگام در رئال مادرید چه شماره ای به تن خواهد کرد.