پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

فوری: جابجایی لحظه آخری تراکتور و آلومینیوم!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
فوری: جابجایی لحظه آخری تراکتور و آلومینیوم!

باشگاه تراکتور از جدایی رحمان جعفری و انتقالش به آلومینیوم اراک خبر داد.

باشگاه تراکتور اعلام کرد که رحمان جعفری بعد از توافقی دوجانبه با مدیران این باشگاه قرارداد خود را فسخ کرده و بعد از توافق با تیم آلومینیوم اراک به جمع ایرالکو پیوسته و شاگرد مجتبی حسینی شده است.

این در شرایطی است که رحمان این فصل فرصت چندانی در تیم دراگان اسکوچیچ پیدا نکرد و به همین دلیل از جمع سرخپوشان تبریزی کنار رفته تا این تیم یکی از مهاجمان خود را از دست بدهد.

تراکتور در خط حمله سوکول چیکالشی، تامی اشتراکالی و مهدی عبدی را در اختیار دارد که البته به این جمع بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده هم می‌توانند اضافه شوند.

با این حساب، محمد قنبری هم مشکلی برای حضور در لیست تراکتور نخواهد داشت و در صورتی که تراکتور خبر انتقال حسین‌زاده به لیست زیر 25 ساله را هم اعلام کند، این تیم یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود خواهد داشت.

این آخرین اقدام نقل و انتقالاتی تراکتور پیش از بسته شدن پنجره بود و حالا سرخپوشان تبریزی در صورت نیاز باید جابجایی خود را در بازار بازیکنان آزاد انجام بدهند.

مدیریت باشگاه آلومینیوم و سید مجتبی حسینی پیگیری جدی برای جذب این بازیکن داشتند که در نهایت با موافقت تراکتور و اسکوچیچ این انتقال نهایی شد.

از میان اخبار

شکست سنگین علیرضا بیرانوند در پرونده پرسپولیس؟

توضیح لهستانی‌ها درباره نفروختن علی قلی‌زاده به پرسپولیس

علیرضا فغانی داور عجیب‌ترین بازی لیگ نخبگان آسیا

(عکس) جایگاه عجیب پرسپولیس در آسیا؛ یکه‌تازی استقلال