دوشنبه 9 مهر 1403

فولام بالاخره به فروش میتروویچ راضی می شود / امباپه سرکاریست! الهلال این مهاجم را می‌خرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فولام بالاخره به فروش میتروویچ راضی می شود / امباپه سرکاریست! الهلال این مهاجم را می‌خرد

باشگاه الهلال عربستان در سومین تلاش برای جذب الکساندر میتروویچ در آستانه رسیدن به موفقیت قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه الهلال با ارائه پیشنهاد 300 میلیون یورویی برای خرید کیلیان امباپه همه را شگفت زده کرد. آبی‌های عربستان شاید هیچ گاه نتوانند این انتقال را قطعی کنند اما به زودی یک مهاجم از اروپا به جمع آنها ملحق خواهد شد.

روز گذشته بود که مارکو سیلوا، سرمربی فولام در یک کنفرانس مطبوعاتی از هوایی شدن الکساندر میتروویچ، ستاره خط حمله تیمش با پیشنهاد عربستانی‌ها خبر داد. الهلال تا کنون دو پیشنهاد برای خرید مهاجم صرب ارائه کرده که هر دو توسط فولام رد شده اما سومین پیشنهاد آنها کار را یکسره خواهد کرد.

به گزارش توتو مرکاتو فولام که پیشنهاد 25.5 میلیون یورویی الهلال را رد کرده بود در مذاکرات پشت پرده رقم جدید پیشنهادی را قبول کرده و با توجه به اینکه میتروویچ پیش از این با عربستانی‌ها به توافق شخصی رسیده بود، انتقال این بازیکن به زودی نهایی خواهد شد.

کالیدو کولیبالی، سرگی میلینکوویچ ساویچ و روبن نوس سه ستاره سرشناسی هستند که الهلال تا کنون موفق به جذب آنها در نقل و انتقالات تابستانی شده است. این باشگاه با خرید میتروویچ تقریبا پرونده خریدهای بزرگ خود را خواهد بست تا پیشنهاد به امباپه بیش از پیش حالت نمایشی به خود بگیرد.

فولام بالاخره به فروش میتروویچ راضی می شود / امباپه سرکاریست! الهلال این مهاجم را می‌خرد 2