چهارشنبه 18 مهر 1403

هیچکس در این مسابقه حق اشتباه ندارد؛ / کنفرانس قلعه‌نویی از ازبکستان به قطر رفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هیچکس در این مسابقه حق اشتباه ندارد؛ / کنفرانس قلعه‌نویی از ازبکستان به قطر رفت!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد رقابتی سخت و فیزیکی مقابل ازبکستان دارند.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در هفته سوم مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2026 عنوان کرد: خیلی خوشحالم که یکبار دیگر در کشور خوب ازبکستان هستم. ابتدا باید برای همکار خوبم آقای کاتانچ آرزوی سلامتی داشته باشد و ان‌شاالله هرچه زودتر مشکلی که دارند، برطرف شود.

او ادامه داد: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است. در درجه اول امیدوارم مسابقه‌ای شود که تماشاگران دو تیم از تماشای آن لذت ببرند. می‌دانیم که ازبکستان تیم سختکوش و خیلی با برنامه‌ای است که فوتبال را به شکل خوبی انجام می‌دهند ولی ما هم ایران هستیم و شرایط بسیار خوبی داریم.

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: هر دو تیم با 6 امتیاز به یکدیگر رسیدند و این موضوع نشان می‌دهد گروه سختی داریم. با وجود اینکه برخی فکر می‌کنند گروه راحتی داریم، اما شخصا معتقدم که این گروه دشوار است.

قلعه‌نویی: یک سری افکار تاکتیکی داریم که اجازه بدهید درباره آن خیلی صحبت نکنیم. از بازیکنانم خواهش می‌کنم از موقعیت‌هایشان به بهترین شکل استفاده کنند. ما در دو دیدار قبلی مقابل قرقیزستان و امارات باید گل‌های بیشتری می‌زدیم، اما بی‌دقتی کردیم. فردا چنین اجازه‌ای نخواهیم داشت و بازی سختی داریم که درگیرانه و فیزیکی است و به طبع، موقعیت‌های کمتری به دست می‌آوریم. در این شرایط، آن تیمی موفق خواهد بود که تمرکز لازم را داشته باشد و وظایف تاکتیکی را به نحو احسن انجام بدهد و در شرایط سخت، از موقعیت‌هایش بهره ببرد.

ادامه دارد...