شنبه 9 تیر 1403

فینالیست جام ملت‌ها در تیررس لیگ برتر / رقابت سپاهان و پرسپولیس برای جذب ستاره اردنی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فینالیست جام ملت‌ها در تیررس لیگ برتر / رقابت سپاهان و پرسپولیس برای جذب ستاره اردنی

مدافع تیم ملی اردن اکنون مورد توجه دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان قرار گرفته و شانس حضورش در لیگ برتر افزایش یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و پرسپولیس هر دو در بخش دفاعی خود به دنبال تقویت هستند و در این راستا با بررسی‌هایی که صورت داده‌اند به دنبال جذب ستاره تیم ملی اردن که تجربه حضور در فینال جام ملت‌های اخیر را دارد، خواهند بود.

پرسپولیس هرچند به عنوان قهرمانی این فصل دست یافت اما در روزهای پایانی فصل و با توجه به غیبت مرتضی پورعلی گنجی با ضعف‌هایی در بخش دفاعی خود مواجه بود. این در حالیست که گفته می‌شود این باشگاه تمایلی به تمدید قرارداد با گئورگی گولسیانی به واسطه مصدومیت‌های سریالی این مدافع ملی‌پوش گرجستانی که اکنون در یورو حضور دارد، نخواهد داشت و گئورگی نیز در چند مرحله از عدم دعوت باشگاه برای مذاکره و تمدید قرارداد صحبت کرده بود.

این مشکل برای باشگاه سپاهان مضاعف بود و آنها در شرایط فصل را در رتبه سوم به پایان رساندند که با دریافت 26 گل از دو مدعی اصلی قهرمانی فاصله زیادی داشتند و در قلب دفاعی خود به دنبال مهره‌های قابل اعتمادی هستند که برای فصل آتی با قدرت بیشتری کار را دنبال کنند.

در این رابطه مدافع ملی‌پوش اردنی به این دو باشگاه معرفی شده و هر دو نیز گفته می‌شود نسبت به این انتقال و مذاکره برای سرانجام آن تمایل ابتدایی خود را نشان داده‌اند. باشگاه سپاهان اما تمایل بیشتری به جذب یزن العرب نشان داده و قصد دارد با انتقال این مدافع ملی‌پوش اردنی که فینال جام ملت‌ها را نیز با درخشش خاصی تجربه کرده، اولین اقدام نقل و انتقالاتی‌اش را استارت بزند.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز که با وعده نمایش قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و البته تکرار عنوان قهرمانی‌اش فصل آتی را دنبال خواهد کرد، بی میل نیست برای تقویت خط دفاعی خود یزن را به خدمت بگیرد. آنها در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی که بعد از عمل جراحی رباط صلیبی بار دیگر قراردادش را تمدید کرده در اختیار دارند. محمدحسین کنعانی زادگان نیز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و علیرغم پیشنهاداتی که در اختیار دارد، بی‌توجه به آنها به دنبال ادامه حضور در جمع سرخپوشان است.

یزن در 28 ساله فصل گذشته را در لیگ مالزی پشت سر گذاشته و قراردادش را اکنون با تیم سلانگور فسخ کرده (بعد از درگیری با داور!)، گفته می‌شود با توجه به پیشنهادی که از لیگ امارات دارد بعید نیست بار دیگر به غرب آسیا بازگردد. او با 32 بازی ملی یکی از بازیکنان باسابقه تیم ملی کشورش محسوب می‌شود که در جام ملت‌ها نیز ضمن درخشش در ترکیب تیمش، موفق به ثبت یک گل در جدال با عراق شده بود.

با این شرایط باید دید خارجی جدید فوتبال ایران آیا یزن العرب خواهد بود و اینکه پیراهن کدام تیم را بر تن خواهد کرد؛ به نظر شما احتمالا او سر از کدام تیم ایرانی در خواهد آورد؟

فینالیست جام ملت‌ها در تیررس لیگ برتر / رقابت سپاهان و پرسپولیس برای جذب ستاره اردنی 2
فینالیست جام ملت‌ها در تیررس لیگ برتر / رقابت سپاهان و پرسپولیس برای جذب ستاره اردنی 3