یک‌شنبه 15 مهر 1403

فیکس بودن به فران تورس وفا نکرد / بحران جهانی مصدومیت به بارسلونا رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فیکس بودن به فران تورس وفا نکرد / بحران جهانی مصدومیت به بارسلونا رسید

سریال مصدومیت‌های فوتبال امروز گریبان فران تورس از بارسا را گرفت و او تنها 6 دقیقه بعد از شروع بازی مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی ترکیب اصلی بارسلونا برای بازی امروز مقابل آلاوس اعلام شد فران تورس متوجه شد که باید به عنوان وینگر چپ در کنار رافینیا و لامین یامال پشت سر روبرت لواندوفسکی بازی کند.

اما بخت با این بازیکن بارسا یار نبود و فران تورس تنها 6 دقیقه توانست در زمین حضور داشته باشد. ستاره 24 ساله بارسا درحالیکه با دست پشت سابق پای راست خود را گرفته بود روی زمین نشست.

تیم پزشکی بارسلونا به سرعت وارد میدان شده و به او رسیدگی کردند ولی فران قادر به ادامه بازی نبود و اریک گارسیا جایش را در زمین گرفت. گارسیا نمایش خوبی داشت و در هت‌تریک روبرت لواندفوسکی یکی از پاس گلها را او به ستاره لهستانی هم‌تیمی داد.

فران تورس اخیرا به تیم ملی اسپانیا دعوت شده و به احتمال زیاد حضور در دو بازی پیش روی لاروخا را از دست داده است. او به همراه پدری، یامال و پائو کوبارسی چهار بازیکنی بودند که دلافوئنته از بارسلونا به تیم ملی دعوت کرده بود.

این مصدومیت برای تورس تلخ‌تر از همیشه است. او بعد از مدتی حاشیه‌نشینی مصمم بود که بتواند جای خودش را در ترکیب ثابت بارسا و تیم ملی باز کند.