شنبه 8 اردیبهشت 1403

قاضی زاده هاشمی: فدراسیون فوتبال کار ارزشمندی برای شهدای چوار انجام داد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
قاضی زاده هاشمی: فدراسیون فوتبال کار ارزشمندی برای شهدای چوار انجام داد

رئیس بنیاد شهید و اومور ایثارگران درباره حضور خود در مرکز ملی فوتبال به مناسبت پاسداشت شهدای چوار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم یادبود شهدای زمین چمن چوار که امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد اظهار داشت: من از 15 سالگی به دلیل مجروح شدن از ناحیه پا نتوانستم فوتبال بازی کنم. درست است که فوتبال بازی نمی‌کنم، اما به قول معروف فوتبالیست‌ها را دوست دارم و همیشه رقابت‌های فوتبال را دنبال می‌کنم. امروز به لطف رئیس فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال حاضر شده و به مناسبت پاسداشت شهدای میدان چمن چوار در سال 65 که متاسفانه توسط رژیم بعثی عراق بمباران شده بودند خواستم تشکر و قدردانی کنم. متاسفانه عده زیادی از هموطنان ما در سال 65 برای ورزش به میدان چمن آمده بودند که توسط رژیم بعث عراق مورد جنایت شدیدی قرار گرفتنه و به فیض شهادت نائل شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امروز هم در راستای مجموعه فرهنگی فدراسیون فوتبال تورنمنت دوستانه‌ای به یاد شهدای چوار در مرکز ملی فوتبال برگزار شد و من هم فرصت را غنیمت شمرده و با حضور در این مراسم خواستم از زحمات عزیزی خادم تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

بیشتر بخوانید

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: در هر صورت ما نباید فراموش کنیم این جایگاه و شخصیتی که امروز در کشور داریم مرهون خون شهدای عزیزمان است. خیلی خوشحال شدم که فدراسیون فوتبال که رسالتش حوزه ورزش است امروز چنین مراسمی تدارک دید و امیدوارم بقیه دستگاه‌های کشور هم مانند فدراسیون فوتبال چنین مراسماتی را به یاد شهدا برگزار کنند. همچنین با هماهنگی‌هایی که با عزیزی خادم صورت گرفت قرار شد روز 23 بهمن ماه که مصادف با بمباران شهدای چوار است بعد از تصویب در شورای انقلاب فرهنگی وارد تقویم شود.