دوشنبه 16 مهر 1403

قدرت طلبان در برابر رسانه‌ها، توان توطئه ندارند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قدرت طلبان در برابر رسانه‌ها، توان توطئه ندارند

زنجان - ایرنا - مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز قدرت طلبان و زورگویان جهان، در مقابل رسانه ها، توان توطئه و دسیسه ندارند.

حجت الاسلام حسن بیگدلی، روز سه‌شنبه به مناسب فرار رسیدن روز خبرنگار به همراه معاون هماهنگ کننده، معاون روابط عمومی و تبلیغات، مسوؤل بسیج رسانه و مدیر روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با حضور در ایرنا مرکز زنجان، افزود: نبود رسانه موجب مظلومیت امیرمومنان شد و توطئه و کودتا در مدینه شکل گرفت که آن مساله را امروز رسانه ها، جبران می کنند و توطئه گران در واقع قدرت توطئه در مقابل آنها را از دست داده اند.

وی، دهه ولایت و روز خبرنگار را به عموم مردم تبریک گفت و به بررسی اجمالی این دهه مبارک پرداخت و اظهار داشت: رسول احدیت در روز عید غدیر خم، پل ارتباطی بین رسالت و ولایت را ایجاد کرد و در حقیقت بعثت به ولایت متصل شد و بقای اسلام، دین، انسانیت، عدالت و خدامحوری در جامعه را تبیین کردند.

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد: در طول اعصار، سختی های بسیار برای ولایت ایجاد شد اما امروز تاثیری که اسلام، دین و ولایت در میان جامعه و مردم داشته است را هیچکس انکار نکرده و نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز عهد نامه مالک اشتر به عنوان سند ماندگار در سازمان ملل نقش بسته که این نشانه تفکر علوی و نفوذ دین است، افزود: معلم، مبلغ و تبیین کننده حقیقی، خداوند منان است و خبرنگاران نیز به عبارتی کار الهی انجام می دهند به شرطی که مبانی را رعایت کنند.

حجت الاسلام بیگدلی، ادامه داد: امروز اگر می بینیم در جهان از ولایت فقیه و بسیج بحث می شود و همه اظهار دینداری می کنند عمدتا به انتشار و آگاهی بخشی، رسانه ها بر می گردد که این اهمیت رسانه را دوچندان می کند.

وی با بیان اینکه دست اهل قلم را می بوسم و خداوند سبحان به کار و تلاش این قشر عزت بیشتری ببخشد، تاکید کرد: خبرنگاران باید زبان مردم باشند و کاستی ها و مشکلات آنان را به درستی بیان کنند چراکه مردم ولی نعمتان ما هستند و هرقدر مشکلات آنان به گوش مسوؤلان برسد در این صورت آرام گرفته و از فشارشان کاسته می شود.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: اگر ظرفیت های انقلاب و نظام به درستی تبیین شود به حتم میزان امیدواری و توان مقابله آنان با مشکلات و سختی ها نیز بیشتر می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز، روز خبرنگار و دهه ولایت و امامت را تبریک گفت و اظهار داشت: شهید محمود صارمی (خبرنگار ایرنا) جان خود را برای هدفش گذاشت.

سرهنگ عباس بابایی به مشکلات فراوانی که از سوی نظام سلطه به خاطر تحریم های ضالمانه و حضور نظامی آنان در منطقه، ایجاد شده اشاره کرد و افزود: نظام سلطه، بطور شبانه روز مشغول توطئه و دسیسه بر علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد با توسل به نیرنگ و خدعه و پخش برنامه ها و انتشار اخبار نادرست و جهت دهی افکار عمومی از طریق آژانس های خبری دراختیار، بین مردم و انقلاب و نظام، فاصله ایجاد کند که برای مقابله و خنثی کردن این توطئه ها، رسانه های ایران در خط مقدم قرار دارند و در نبرد با رسانه های دشمن، میدان داری می کنند.

بابایی تاکید کرد: جمهوری اسلامی در گام اول انقلاب به اهداف تعیین شده دست یافت و امید است با امیددهی و بیان درست واقعیت ها و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بتوانیم گام دوم را نیز با عبور از فراز و نشیب ها به خوبی پشت سر گذاشته و به تمدن بزرگ اسلامی ترسیم شده برسیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران و نظام، ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند که باید از این ظرفیت و فرصت ها به خوبی استفاده کرده و در این ایام، مسایل اقتصادی را حل و ارایه خدمات بهتری بکنیم که به حتم در این میان نقش رسانه ها، بارز و ارزنده است.

*س_برچسب‌ها_س*