شنبه 5 آبان 1403

قربانی: با مدیریت فعلی، تیم ملی شمشیربازی به المپیک بعدی نمی‌رسد! / رئیس فدراسیون در امور فنی دخالت می‌کرد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
قربانی: با مدیریت فعلی، تیم ملی شمشیربازی به المپیک بعدی نمی‌رسد! / رئیس فدراسیون در امور فنی دخالت می‌کرد + فیلم

امین قربانی، سرمربی سابق تیم ملی شمشیربازی سابر، در گفتگویی صریح و دقیق، به بررسی عملکرد تیم ملی در المپیک پاریس و توکیو و چالش‌های فراوانی که در مسیر آماده‌سازی و اعزام تیم با آن روبرو شد، می‌پردازد. قربانی به نقش‌های مدیریتی، مالی و فنی اشاره کرده و با شفافیت از مشکلات ساختاری در فدراسیون و مسائل درون تیم ملی سخن می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، امین قربانی سرمربی سابق تیم ملی شمشیربازی سابر مهمان برنامه SNN TV با موضوع بررسی شرایط تیم ملی شمشیربازی در گذشته تا بعد از المپیک به سوالات ما پاسخ داد.

در المپیک با ناداوری به حق‌مان که مدال بود نرسیدیم

قربانی گفت: المپیک جای بهترین‌هاست. تیم ایران یکی از 8 تیم برتر دنیا بود و ما قطعاً شانس کسب مدال را داشتیم. در یک قدمی مدال بودیم، اما با ناداوری حذف شدیم، نتوانستیم به حق خود برسیم. نکته قابل‌توجه این است که داوری که در مسابقات المپیک توکیو تصمیمات اشتباهی علیه ما گرفت، بعد از این بازی از داوری محروم شد.

وی افزود: البته در المپیک پاریس ناداوری انجام شد و همان داور دوباره فینال را قضاوت کرد، که این برای ما بسیار ناراحت‌کننده بود. ناداوری‌ها گاهی بیش از هر چیزی تأثیر منفی بر روحیه تیم می‌گذارد و این بار هم یکی از آن موارد بود.