شنبه 21 مهر 1403

قطر؛ آیا حریف دوم تیم ملی در اتریش است؟

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قطر؛ آیا حریف دوم تیم ملی در اتریش است؟

تیم ملی 20 شهریور تمرینات خود را در تهران و در کمپ تیم های ملی آغاز می کند و 28 شهریور با شروع روز فیفا احتمالا راهی اتریش خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در سفر به اتریش با اروگ ئه بازی خواهد کرد. این مورد تایید فدراسیون فوتبال اروگوئه است اما هنوز فدراسیون فوتبال ایران این خبر را تایید نکرده است. پیش بینی می شود این بازی در نهایت برگزار شود چون این بار اشتیاق حریف برای بازی با تیم ملی فوتبال ایران زیاد است و با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال اروگ ئه این تیم در پایان شهریور راهی اتریش می شود تا دو بازی دوستانه با ایران و قطر انجام دهد. یکی از تیم های همگروه هم تیمی های سوارس در جام جهانی دوحه آسیایی است.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در اتریش دو بازی دوستانه انجام دهد و شاید حریف دوم تیم ملی در اتریش، قطر باشد که مورد اشاره یکی دو رسانه هم بوده است. البته فدراسیون فوتبال قطر و ایران تا اکنون صحبتی در این باره نداشته اند. به هر صورت بازی با اروگوئه بازی سنگینی برای تیم ملی فوتبال ایران است و طبیعی است در بازی دوم در روزهای فیفا پیش رو بازی سبک تری در نظر بگیرد. البته قطر به عنوان قهرمان جام ملت های آسیا می تواند حریف خوبی برای تیم ملی در روزهای فیفا پیش رو دست کم برای رسیدن به ترکیب ایده آل و القای تفکرات تاکتیکی باشد.

همان طور که اشاره شد فدراسیون فوتبال تا به امروز در مورد حریفان تیم ملی در اتریش صحبتی نکرده است و بیشتر تلاش ها برای سامان دادن به اوضاع تیم ملی است که درگیر اخراج یا ابقای اسکوچیچ است.