چهارشنبه 18 مهر 1403

انتظار قلعه‌نویی از بازیکنان تیم ملی / ایران جزو امن‌ترین کشورهاست

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
انتظار قلعه‌نویی از بازیکنان تیم ملی / ایران جزو امن‌ترین کشورهاست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که دیدار سختی برابر تیم ازبکستان داریم گفت: از بازیکنانم انتظار دارم برخلاف دیدارهای گذشته در این بازی از موقعیت‌های گل به درستی استفاده کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار برابر ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 از آمادگی تاکتیکی ملی پوشان ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در دور سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 پنجشنبه نوزدهم مهر از ساعت 17:30 در ورزشگاه بنیادکار ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که در کشور خوب ازبکستان هستم و برای کاتانچ آرزوی سلامتی دارم. فردا بازی سختی برای هر دو تیم است و در درجه اول امیدوارم تماشاگران از بازی لذت ببرند. ازبکستان تیم سخت کوشی است و با برنامه بازی می‌کند. ما هم برنامه داریم برای این بازی و در گروه سختی قرار داریم و هر دو تیم 6 امتیازی هستند.

او ادامه داد: یکسری افکار تاکتیکی داریم و از بازیکنان انتظار دارم که از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوردند نهایت استفاده را ببرند و مانند دو بازی گذشته فرصت‌ها را از دست ندهند و آن تیمی موفق است که وظایف تاکتیکی خود را استفاده کند.