شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوا در روزهای آینده گرم تر خواهد شد و احتمال رگبار در تهران در ساعات آینده وجو دارد هوا در روزهای آینده گرم تر خواهد شد و احتمال رگبار در تهران در ساعات آینده وجو دارد اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه گرم ترین روز این هفته در نیمه شمالی کشور خواهد بود.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید در مورد حکم شرعی بازی‌هایی همانند همستر تصریح کرد: با توجه به ابهامات زیادی که این نوع ارزها دارند، از جمله اینکه منشاء استخراج آن روشن نیست و نیز غالبا اعتبار آن از سوی دولت ها پذیرفته نشده و همچنین منشاء سوء استفاده های زیادی شده است، معامله، سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها جایز نیست.

وب‌گاه گسترش

معاون امور جوانان و ورزش وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که در سال 1402، نقشه‌ی آمایش ازدواج و طلاق تدوین شده است. این نقشه به همه استانداران، ائمه جمعه و وزارتخانه‌ها ارسال شده است تا وظایف خود را انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم به‌صورت الکترونیک در برخی حوزه‌ها از جمله تهران، این احتمال وجود دارد که برای انتخابات ریاست جمهوری 1403 نیز برخی کلانشهرها این نوع از انتخابات را داشته باشند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به استان‌های پرخطر در زمینه طلاق بیان کرد: با توجه به اینکه در نقشه آمایشی، سن ازدواج 18 تا 35 سال در نظر گرفته شده است، استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، کردستان و لرستان از این نظر در وضعیت سبز و استان‌های سمنان، بوشهر، البرز، تهران و قم در وضعیت قرمز هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه در پی رحلت آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی روز دوشنبه در همدان عزای عمومی است گفت: پیکر آیت‌الله طه محمدی در همدان تشییع و در قم خاکسپاری می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تعداد طلاق‌ها در سال 1402 نسبت به سال 1401، 6000 مورد کاهش یافته است و بیشترین میزان کاهش طلاق در دو استان تهران و البرز بوده است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: «هم‌اکنون 12 میلیون نفر در سن ازدواج هستند و سالانه 10 تا 12 درصد افرادی که در سن ازدواج هستند، ازدواج می‌کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

به مناسبت درگذشت آیت الله غیاث الدین طه محمدی، یکشنبه 20 خرداد در استان همدان عزای عمومی اعلام شد. به مناسبت درگذشت آیت الله غیاث الدین طه محمدی، یکشنبه 20 خرداد در استان همدان عزای عمومی اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت ارتحال آیت الله محمدی ضمن عرض تسلیت به مردم شریف و دارالمومنین همدان و رهبر معظم انقلاب (مدظله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی درگذشت آیت الله طه محمدی، یکشنبه 20 خرداد در استان همدان عزای عمومی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به مناسبت درگذشت آیت الله غیاث الدین طه محمدی، یکشنبه 20 خرداد در استان همدان عزای عمومی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفدر کشاورز در نشست خبری امروز گفت: سازمان ثبت برای رفع مشکلات و چالش‌های حوزه ثبتی اقدام به شناسایی پلاک‌های کثیرالشاکی و پرحاشیه کرده است که در این راستا 310 پلاک اصلی در سراسر کشور شناسایی شده است و مشکلات این پلاک‌ها مرحله به مرحله در حال اصلاح است. بقیه پلاک‌ها به مرور پیگیری می‌شود. کاهش 9 درصدی ازدواج و افزایش دو درصدی طلاق در 1403 معاون...

وب‌گاه الف

به مناسبت درگذشت آیت الله غیاث الدین طه محمدی، یکشنبه 20 خرداد در استان همدان عزای عمومی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان نهایی ایران برای مسابقات WorldSkills Lyon 2024 در هفته‌ی آخر اردیبهشت معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان نهایی ایران برای مسابقات WorldSkills Lyon 2024 در هفته‌ی آخر اردیبهشت معرفی شدند.