شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق شنیده‌ها، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد. اقتصادآنلاین نوشت: طبق شنیده‌ها، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد. این اولین بار نیست که حکم حکومتی برای حضور افراد در انتخابات ریاست جمهوری صادر می‌شود. در انتخابات سال 84 نیز با پا در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوی در صداوسیما برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوی در صداوسیما برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم مقام دبیر شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش که آیا در جایی خارج از جلسات رسمی شورای نگهبان درباره برخی از داوطلبان کاندیداتوری تصمیم گیری می‌شود؟ گفت: تصمیم گیری در هیچ جای دیگری بجز شورای نگهبان انجام نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: تصمیم گیری درباره صلاحیت کاندیداها در هیچ جای دیگری بجز شورای نگهبان انجام نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از میان 31 استان کشور، سهم بخش خدمات از کل اشتغال در استان بوشهر 62.7 درصد و بالاتر از سایر استان‌ها است. به عبارت دیگر، در این استان از هر 100 نفر شاغل، تقریبا 62 نفر در بخش خدمات مشغول به کار هستند.

وب‌گاه الف

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت عالم بزرگوار حجت الاسلام والمسلمین طاها محمدی امام جمعه سابق همدان را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ بعد از اتمام فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، شورای نگهبان اسامی نهایی افراد تأییدصلاحیت شده را اعلام کرد. بر این اساس به ترتیب حروف الفبا آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی موفق به اخذ تأیید صلاحیت از شورای نگهبان شده و در انتخابات ریاست‌جمهوری...

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده در تاریخ 20 خرداد 1403 اعلام شده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، قیمت گوسفند زنده در استان تهران حداقل 310 هزار تومان و حداکثر 330 هزار تومان است.

وب‌گاه ورزش سه

بیست‌وششمین دوره لیگ برتر فوتسال ساعاتی پیش قرعه کشی شد و تیم‌های حاضر در مسابقات از ایستگاه به ایستگاه حریفان خود آشنا شدند

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بعد از جریان طوفان الاقصی و وعده صادق، حضور در جریان اربعین، امسال معنای سیاسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار بالایی دارد و شعار آزادی فلسطین به طور جدی باید مطرح شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت‌شده‌ی انتخابات ریاست جمهوری، موسم تبلیغات کاندیداها آغاز شده است. در این گزارش، با سوابق نامزدها آشنا می‌شوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

با اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت‌شده‌ی انتخابات ریاست جمهوری، موسم تبلیغات کاندیداها آغاز شده است. در این گزارش، با سوابق نامزدها آشنا می‌شوید.