شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان نهایی ایران برای مسابقات WorldSkills Lyon 2024 در هفته‌ی آخر اردیبهشت معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم به‌صورت الکترونیک در برخی حوزه‌ها از جمله تهران، این احتمال وجود دارد که برای انتخابات ریاست جمهوری 1403 نیز برخی کلانشهرها این نوع از انتخابات را داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان از تهیه نقشه آمایش ازدواج و طلاق در کشور خبر داد و گفت: 12 میلیون نفر در کشور در سن ازدواج هستند.

وب‌گاه فرارو

آب منطقه صفاشهر به علت حادثه‌ای که شب گذشته بر روی خط لوله اصلی آبرسانی این منطقه رخ داده است، دچار قطعی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر دفتر آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده سابق همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم ربانی شامگاه جمعه هجدهم خردادماه در سن 77 سالگی به علت عارضه مغزی دارفانی را وداع گفت. مدیر دفتر آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده سابق همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم ربانی شامگاه جمعه هجدهم خردادماه در سن 77 سالگی به علت عارضه مغزی دارفانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، حجت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه (19 و 20 خرداد) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور همچنین ورود گرد و خاک به ایران از مرزهای غربی طی دوشنبه (21 خرداد) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از ابرناکی آسمان، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در نقاط مختلف کشور طی 5 روز آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 10 و 8 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 47 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور همچنین ورود گرد و خاک به ایران از مرزهای غربی طی دوشنبه (21 خرداد) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«هزینه بالای مسکن زندگی مردم را سخت کرده و این ریشه در قیمت بالای زمین دارد.» محمدباقر قالیباف رئیس مجلس دوازدهم و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هزینه بالای مسکن زندگی مردم را سخت کرده و این ریشه در قیمت بالای زمین دارد. 330 هزار هکتار زمین در قانون برنامه هفتم به ظرفیت سکونت‌گاهی اضافه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حکایت بنی‌صدر، می‌تواند عبرتی برای آنان باشد که با نبود خویش نظام اسلامی را در پایان خط حیات می‌انگارند. یکی از عواملی که وی را به چنان سرنوشتی مبتلا ساخت، خودشگفتی و اعتماد به نفس کاذب بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و نماینده سابق مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری ساعاتی پیش در بیمارستان قم جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه شهر همدان و نماینده سابق مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ساعاتی پیش در بیمارستان قم درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

مرحوم آیت الله طه محمدی به علت عارضه مغزی ناشی از تصادف (در فروردین امسال) در بیمارستان شهید نکویی شهر قم بستری بود.

وب‌گاه الف

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان دار فانی را وداع گفت.