شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

با اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت‌شده‌ی انتخابات ریاست جمهوری، موسم تبلیغات کاندیداها آغاز شده است. در این گزارش، با سوابق نامزدها آشنا می‌شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله حاج شیخ علی شاکری دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی، امروز 20 خردادماه با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی و سازمان اوقاف و امور خیریه و سخنگوی سازمان، رضا معممی مقدم، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف، حجت الاسلام محمد نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف،...

خبرگزاری تسنیم

با برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال 1403، برنامه کامل دیدارهای این مسابقات اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پورمحمدی در سال 1402 در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد شد که صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان در ابتدا رد شد و سپس مورد تأیید قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از سوی شورای نگهبان اعلام شد و همچنان نام زنان در میان تایید صلاحیت شده‌ها نیست؛ به عبارتی از میان 4 داوطلب زن ثبت نام شده برای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم (معادل 5 درصد از کل ثبت نام کنندگان)، هیچ یک برگ سبز صلاحیت را از شورای نگهبان دریافت نکردند. اقتصادنیوز در این گزارش به بررسی مناصب عالی اجرایی پرداخته که تا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله حاج شیخ علی شاکری درگذشت آیت‌الله حاج شیخ علی شاکری از اساتید حوزه علمیه قم پس از عمری تلاش علمی و تبلیغی دارفانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، آیت‌الله حاج شیخ علی شاکری، همشیره زاده مرحوم آیت‌الله العظمی گلپایگانی (قدس‌سره) و از اساتید حوزه علمیه قم شب گذشته دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت گوشت مرغ امروز ثبات قیمتی را تجربه کرده است. در این روز، هر کیلوگرم مرغ زنده در بازار با قیمت 56,925 تومان معامله شده است. این قیمت نسبت به روز قبل تغییر نکرده و ثابت مانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قم عوارض خروج از کشور برای سال1403 تغییر کرد قم عوارض خروج از کشور برای سال1403 تغییر کرد به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس لایحه بودجه سال جاری، عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال جاری اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات پیش روی ریاست جمهوری از جهات مختلفی به انتخابات سال 1384 شبیه است. با این وجود، هنوز عده ای امید دارند تا با ایجاد یک دو قطبی و خروجی حداقلی از شورای نگهبان به یکباره دو قطبی سال 92 نیز قابل تکرار باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به جداول قانون بودجه سال 1403، کل درآمدهای دولت در جدول شماره 5، برابر هزار و 872 هزار میلیارد تومان و سهم درآمدهای مالیاتی و عوارض هزار و 383 هزار میلیارد تومان است که به معنای تامین حدود 70 درصد بودجه از این طریق است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به جداول قانون بودجه سال 1403، کل درآمدهای دولت در جدول شماره 5، برابر هزار و 872 هزار میلیارد تومان و سهم درآمدهای مالیاتی و عوارض هزار و 383 هزار میلیارد تومان است که به معنای تامین حدود 70 درصد بودجه از این طریق است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت گوشت قرمز در روز 20 خرداد 1403 همچنان با همان نرخ روز قبل در حال فروش است و تغییری نداشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی سازمان انتقال خون با اعلام این مطلب افزود: طی دوماه گذشته استان تهران با بیش از 17 درصد بیشترین مشارکت را در تامین خون کشور داشته است و پایتخت نشینان بیش از 74 هزار و 600 واحد خون اهدا کرده اند. پس از آن استان خراسان رضوی و استان فارس با نزدیک به 7 درصد بیشترین سهم را در تامین خون کشور عهده دار شدند. حاجی بیگی افزود: طی مدت یاد شده استان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بیش از 60 شهرک مسکونی در کارگروه زیربنایی استان تصویب شده است و سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان متولی ایجاد شهرک‌های مسکونی دولتی و دبیر کمیته، مطالعات امکان‌سنجی و مکان‌یابی شهرک‌های مسکونی دولتی را آغاز کرده است. مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره...