شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران چهارشنبه (24 خرداد) قسمتی ابری، گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دمای هوای تهران چهارشنبه به 37 درجه می رسد.

وب‌گاه عصر ایران

تصویری دلخراش از مچاله شدن پژو 405 که خوشبختانه سرنشین این خودرو در تصادف شدید جان سالم به در برد.

خبرگزاری تسنیم

جبهه مردمی ایران قوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از نامزدها با هر سلیقه و وابستگی به جریانهای سیاسی می‌خواهیم ضمن حمایت از تصمیم شورای نگهبان برای افزایش شور و شوق انتخاباتی و افزایش مشارکت در پای صندوق آرا و انتخاب رئیس جمهور با رای بالا فعال شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در توئیتی نوشت: دوستان هر گونه اختلافی را کنار گذارند و برای موفقیت آقای پزشکیان تلاش کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی کشور در نشست مشترک بررسی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های حدنگاری و صدور اسناد کشاورزی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: اکنون فرصتی پیش آمده است تا بتوانیم مشکلات مردم را در زمینه تثبیت مالکیت حل کنیم، این امر مطالبه و آرزوی مردم است. وی افزود: با تصویب قانون الزام به ثبت رسمی معاملات املاک، مشکلات بین دستگاه‌های مختلف حل...

وب‌گاه فرارو

با وجود برخی تشویق‌ها برای ازدواج آسان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان می‌گوید: «آمار ازدواج در 5 استان کشور به وضعیت قرمز و نارنجی (بحرانی) رسیده است».

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری دولت روحانی یکی از شش کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 7 و 6 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 46 و 47 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه های کشور نباید متکی به درآمد نفت باشد و صادرات غیر نفتی همانند فرش دستباف می تواند مشکل ارز آوری و کسری بودجه را برطرف کند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها تا روز جمعه با صدور هشدار، از تشدید بارش‌ها در شمال غرب طی آخر هفته خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق شنیده‌ها، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد. اقتصادآنلاین نوشت: طبق شنیده‌ها، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد. این اولین بار نیست که حکم حکومتی برای حضور افراد در انتخابات ریاست جمهوری صادر می‌شود. در انتخابات سال 84 نیز با پا در...