دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متأثر از این پدیده گفت: از 04 تا 07 اردیبهشت 1403 و تا ساعت 5 بامداد جمعه 11 استان (اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و 54 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند. وی ادامه داد: در این مدت 81 مورد عملیات انجام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اجتماع حمایت از فراجا به خاطر اجرای طرح نور در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد. خبرگزاری مهر، تصویری از تجمع مردم قم در حمایت از طرح نور (حجاب) و حضور برخی اتباع افغانستانی در این مراسم را منتشر کرده است. روز گذشته اجتماع حمایت از فراجا به خاطر اجرای طرح نور در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از روحانیون در تجمع در حرم حضرت معصومه با لباس ها جنگی اعتراض خود با به بی حجابی نشان دادند و از طرح نور حمایت کردند. منبع: مهر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 11 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم به ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه (س) در حمایت از طرح نور گفت: حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 11 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر مربوط به خیابان فلسطین در سال 1325 است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن 81 مورد عملیات امداد و نجات در 11 استان متأثر از سیل خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره 112 (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

وب‌گاه الف

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

لحظات حساس از نجات نوزاد 3 روزه توسط اپراتور هلال احمر قم را ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور گفت: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.