چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (جمعه 18 اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین البرز،...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش 4 روزه برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و نسبت به سرریز شدن آب سدها طی بارندگی های پیش‌رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا ضمن خبر دادن از بارش برف و باران در برخی استان‌ها اعلام کرد که طی امروز و فردا شهرکرد با دمای 7- و 6- درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان کشور است.

خبرگزاری تسنیم

هر وقت می‌آمد مرخصی، ولو فرصت زیادی نداشت، حتماً به دیدار حاج‌آقا قرشی می‌رفت. جالب این‌که در آخرین مرخصی‌اش که آمد شهرضا، من ایشان را در حوزه علمیه حاج‌آقا قرشی ملاقات کردم.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهره‌های اصلاح‌طلب هم نسبت به شایعه‌سازی‌ها علیه قالیباف واکنش نشان دادند. محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این‌باره در صفحه شخصی خود در پیام‌رسان ایکس نوشت: «قالیباف حتما رئیس مجلس می‌شود. ببینید کی گفتم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه اختلاف تندروهای جریان راست درباره انتخابات مجلس در جریان بود، اما آنها در یک موضوع مهم وحدت دارند. وحدت در این حوزه در «حمایت همه‌جانبه از دولت سیزدهم» خلاصه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از اعتراض کاربران، گزینه «عجله دارم» از تاکسی اینترنتی اسنپ حذف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از او که بعد از عزل اولین رییس جمهوری موضع انتقادی گرفت و سپس حاشیه نشین شد خبری نبود تا نزدیک 20 سال قبل که باز سخنی غیر منتظره گفت و بعد هم باز حاشیه نشین شد. در مراسم 29‌مین سالگرد درگذشت مرحوم حاج سید احمد خمینی (مشترک با مراسم یادبود آیت‌الله موسوی بجنوردی) در شامگاه پنج‌شنبه 17 اسفند در حرم امام خمینی حضور سید حسین خمینی نواده ارشد رهبر فقید انقلاب بعد از مدت‌ها توجه‌ها را به...

وب‌گاه عصر ایران

احمد امیرآبادی فراهانی: در دیداری که با سفیر چین داشتم، او از اینکه این طرح رسانه‌ای شده است، انتقاد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی، بعد از ظهر هوا در تهران ابری می‌شود و بارندگی داریم و افرادی که می‌خواهند به شمال کشور بروند بدانند که در مسیر با بارش برف رو به رو می‌شوند. هوای تهران فردا هم سردتر می‌شود. پس سردترین بامداد در تهران صبح روز شنبه است. آغاز دوره بارشی جدید با ورود اولین موج بارندگی | خطر سیل باز هم سیستان و بلوچستان را تهدید می‌کند! کارشناس مشهور هواشناسی دیشب ویدئویی...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم قم در مجلس در پاسخ به پرسشی درخصوص علل عدم انتشار جزئیات قرارداد راهبردی 25 ساله ایران و چین توضیح داد: این قرارداد در همه زمینه‌ها راهبردی است. چین با تعدادی از کشورها برای اجرای طرح کمربند جاده، قرارداد بسته و کشورهایی مانند عراق و پاکستان توافقی با چین برای عمران و آبادانی شهرهای خود داشته اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه مکلف است تا تیرماه سال آتی نسبت به تدوین سند آمایش سرزمینی ورزش اقدام نماید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در استان کهگیلویه و بویر احمد حوزه انتخابیه گچساران نیز غلامرضا تاجگردون توانست بار دیگر با عبور از سد شورای نگهبان در انتخابات حضور داشته و پیروز رقابت ها شود. رأی او بیشتر از میزان رأیی است که در سال 98 بدست آورد.