چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم قم در مجلس در پاسخ به پرسشی درخصوص علل عدم انتشار جزئیات قرارداد راهبردی 25 ساله ایران و چین توضیح داد: این قرارداد در همه زمینه‌ها راهبردی است. چین با تعدادی از کشورها برای اجرای طرح کمربند جاده، قرارداد بسته و کشورهایی مانند عراق و پاکستان توافقی با چین برای عمران و آبادانی شهرهای خود داشته اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه مکلف است تا تیرماه سال آتی نسبت به تدوین سند آمایش سرزمینی ورزش اقدام نماید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در استان کهگیلویه و بویر احمد حوزه انتخابیه گچساران نیز غلامرضا تاجگردون توانست بار دیگر با عبور از سد شورای نگهبان در انتخابات حضور داشته و پیروز رقابت ها شود. رأی او بیشتر از میزان رأیی است که در سال 98 بدست آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود. این خبر بصورت رسمی تایید و تکذیب نشده است. بر اساس اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شده، آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود

وب‌گاه خبر آنلاین

از مدت‌ها پیش برخی معتقد بودند که سیدابراهیم رئیسی که از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی و در یک رقابت ساده و ممکن پیروز انتخابات در آن استان شد، رئیس آینده خبرگان رهبری خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، پردیس قم پژوهشگاه فضای مجازی بنا بر ضرورت مساله زیست مجازی، مدرسه تنظیم‌گری فضای مجازی را با حضور دکتر سیدمحمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی همزمان با سالروز تأسیس شورای عالی فضای مجازی در 17 اسفند ماه برگزار کرد. در این دوره آموزشی، موضوعاتی همچون زیست مجازی، نقش پروتکل‌ها در تنظیم‌گری فضای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری 15 مرحله حراج به صورت همزمان در هشت استان کشور خبر داد و گفت: در این حراج ها 250 قلم کالای لوازم خانگی عرضه شد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«بعد از ظهر هوا در تهران ابری می‌شود و بارندگی داریم و افرادی که می‌خواهند به شمال کشور بروند بدانند که در مسیر با بارش برف رو به رو می‌شوند. هوای تهران فردا هم سردتر می‌شود. پس سردترین بامداد در تهران صبح روز شنبه است.»

وب‌گاه الف

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود. کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود. محمد اصغری، در گفتگو با شبکه خبر درباره وضعیت آب و هوای کشور، افزود: احتمالاً روز شنبه و یکشنبه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. مردم...

وب‌گاه الف

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی «سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران» را برای اجرا به نهادهای مربوطه ابلاغ کرد. بر اساس این سند، مسئولیت اجرایی‌سازی سند ملی موسیقی، بر عهده «ستاد اجرایی موسیقی کشور» گذاشته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیش از 200 شهر از حدود 1400 شهر کشور در نزدیکی فرونشست (5 تا 10 کیلومتری) قرار دارند و یا درگیر فرونشست شده‌اند، گفت: مناطق تحت تاثیر فرونشست در ایران با نرخ بالای 20 سانتی‌متر در سال، 5 برابر میانگین جهانی است. در دنیا شاید 3 درصد از مناطق یک کشور دارای فرونشست با نرخ 20 سانتی‌متر یا بالاتر باشد، اما در ایران این رقم بالای 15 درصد است. علیرضا شهیدی، رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات...

وب‌گاه فرارو

معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور با تاکید براینکه در دشت جنوب البرز که شامل استان البرز، قزوین و تهران می‌شود، بالای 20 سانتی‌متر فرونشست داریم، گفت: در استان تهران مناطقی وجود دارند که حدود 20 سانتی‌متر فرونشست دارد. در دنیا یک سانت یا دو سانتیمتر فرونشست ارقام بزرگی است، اما ما در مورد اعدادی چندین برابر آن صحبت می‌کنیم.