چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه الف

قاسم دهنوی بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتور به عنوان سرمربی تیم نود ارومیه انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قاسم دهنوی بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتور به عنوان سرمربی تیم نود ارومیه انتخاب شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در بازرسی صورت گرفته از کل محموله خودروی موصوف تعداد 49 بسته در بطری‌های پلاستیکی حاوی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 51 کیلو و 450 گرم کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور، سند ملی موسیقی را ابلاغ کرد که در این خبر، مشروح این سند را می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سند ملی موسیقی به عنوان قانون بالادستی در عرصه موسیقی کشور پس از 45 سال توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری درباره وضعیت آب و هوای کشور، افزود: احتمالاً روز شنبه و یکشنبه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. مردم و مسئولان باید در جریان باشند. وی گفت: در جزایر تنگه هرمز و بخش‌های شرقی خلیج فارس احتمال آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها؛ و سرریز شدن سد‌ها پیش بینی شده است؛ بنابراین کشاورزان برای جمع آوری محصول عجله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری، در گفتگو با شبکه خبر درباره وضعیت آب و هوای کشور، افزود: احتمالاً روز شنبه و یکشنبه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. مردم و مسئولان باید در جریان باشند. وی گفت: در جزایر تنگه هرمز و بخش‌های شرقی خلیج فارس احتمال آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها؛ و سرریز شدن سد‌ها پیش بینی شده است؛ بنابراین کشاورزان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

گستره بارش از امروز پنجشنبه (17 اسفند) سمت شمال غرب کشور را در برمی‌گیرد و به نوار غربی می‌رسد. گستره بارش از امروز پنجشنبه (17 اسفند) سمت شمال غرب کشور را در برمی‌گیرد و به نوار غربی می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتور به عنوان سرمربی تیم نود ارومیه انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصغری گفت: بعد از ظهر هوا در تهران ابری می‌شود و بارندگی داریم و افرادی که می‌خواهند به شمال کشور بروند بدانند که در مسیر با بارش برف رو به رو می‌شوند. هوای تهران فردا هم سردتر می‌شود. پس سردترین بامداد در تهران صبح روز شنبه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت تریاک در دوران تریاک ناصرالدین شاه چقدر بود؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برگزیدگان بیست‌ویکمین جشنواره ملی کتاب رشد در مراسم پایانی این جشنواره معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همواره در روزهای پایانی سال موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران مطرح و جلسات شورای عالی کار با حضور سه ضلع کارگری، کارفرمایی و دولتی برگزار می‌شود. در همین راستا جمعی از فعالان عدالت‌خواه نامه‌ای به رئیس جمهور درباره تعیین حداقل دستمزد کارگران درسال 1403 نوشتند که متن نامه و امضا کنندگان آن به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب حجت‌السلام‌والمسلمین سیدابراهیم...

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان راهداری با اشاره به اینکه بعد از کرونا 7000 اتوبوس را از دست داده‌ایم، گفت: کارت هوشمند ناوگان اتوبوس دستگاههای دولتی که با طرح نوروزی همراهی نکنند، باطل می شود.

وب‌گاه الف

معاون فنی سازمان نقشه‌برداری با بیان اینکه مناطق تحت‌تاثیر فرونشست در ایران با نرخ بالای 20سانتی‌متر در سال، 5برابر میانگین جهانی است، گفت: نباید فراموش کرد که عمده مساحت درگیر فرونشست یا مناطق شهری است و یا زمین‌های مناسب کشاورزی و باغداری.