چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار می‌گوید جوانان کشور و نان آوران خانوار از طبقه متوسط رو به پایین در تصادفات کشته می‌شوند، بعد از فوت نان آور درتصادفات چه اتفاقی برای خانواده می‌افتاد و فرزندان آن خانواده با چه عقده‌های بزرگ می‌شود و قطعا این موضوعات دامن ما را هم می‌گیرد، آیا می‌توانیم خودمان را ببخشیم؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از هزار دستگاه ناوگان راهداری که مقرر شد تا سال آینده وارد شود هیچ یک از آنها بعد از 6 ماه ثبت سفارش نشده است.

وب‌گاه الف

بررسی وضعیت مشارکت در 31 استان کشور، داده‌های جالبی را ارائه می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) باید بیرقدار گشودن راه‌های جدید و فتح قله‌های جدید علمی در کشور و در مقیاس وسیع‌تری جهان امروز باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که کمتر از 15 روز تا پایان سال باقی مانده اما هنوز تصمیم مشخصی درباره افزایش حقوق کارگران برای سال 1403 گرفته نشده است.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با بیان اینکه از توجیهات عده‌ای منحرف درباره حجاب خجالت می‌کشم، گفت: حجاب از محکمات قرآن کریم است؛ ما چکاره‌ایم که احتمال دیگر دهیم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی بیت‌اللهی در نشست خبری امروز که در محل ساختمان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به مناطق فرونشست در تهران و پیرامون آن، گفت: زون‌های فرونشست زمین در تهران بیشتر در جنوب و جنوب غربی شهر تهران تا شهریار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حوزه کودک و نوجوان در بهمن 1402 با انتشار 2 هزار و 756 نسخه در صدر فهرست انتشار کتاب قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام کشوری نژاد گفت: اردوی نوجوانان آرمان مهدوی، با حضور 2 هزار دانش آموز تهرانی، در راستای آشنا کردن نوجوانان با شیوه سبک زندگی مهدوی به مدت 2 روز در شهر مقدس قم برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم بیان کرد: مطابق اسناد منتشر شده، افزایش درآمد و دستمزد باید به اندازه رشد تورم بوده باشد.

وب‌گاه فرارو

شهربازی تهران یا لونا پارک تهران در اواخر دهه 40 شمسی توسط شرکتی به نام لونا پارک در زمینی به وسعت 37 هزار متر مربع ساخته شد. در دهه 80 شمسی برای تکمیل شبکه بزرگراهی و احداث پل اوین - درکه، معاون خدمات شهردار وقت تهران خبر از خداحافظی با لونا پارک را داد که سرانجام در 21 فروردین 1385 این مجموعه به طور دائم بسته شد و وسایل آن به شهر بازی قم منتقل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مناطق 17، 18 و 19 را دارای بیشترین نرخ فرونشست دانست و گفت: «در اطراف تهران، دشت ورامین دارای فرونشست‌های وسیع است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحب در نخستین رویداد «دردونه» که با هدف تکریم دانشجویان دارای فرزند با محوریت مادر و با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رییس بنیاد 15 خرداد در پردیس دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: وظیفه شهرداری ورود به موضوعات فرهنگی و اجتماعی از جمله مباحث مرتبط با فرزندآوری و ازدواج جوانان است،...

وب‌گاه فرارو

تصویر دوران قاجار معمولاً به‌عنوان دوره‌ای از عقب‌ماندگی و بی‌کفایتی در ذهن ما نقش بسته است؛ این ذهنیت تا حد زیادی درست است، اما در گوشه‌های پنهان آلبوم‌ها و اسناد این دوره، گاهی ردِپایی از ساخت‌وساز و عمران هم به چشم می‌خورد.

وب‌گاه فرارو

رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مناطق 17، 18 و 19 را دارای بیشترین نرخ فرونشست دانست و گفت: «در اطراف تهران، دشت ورامین دارای فرونشست‌های وسیع است.»