چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان طی امروز و فردا از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در 5 شهر از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم گفت: طبق اسناد بالادستی، افزایش حقوق و دستمزد باید متناسب با رشد تورم باشد. منتخب مردم قم نیز مشکلات بخش مسکن را ناشی از رانت زمین تحت تاثیر نظام سرمایه‌داری دانست و گفت که در 30 سال اخیر هیچ چیز در تهران به اندازه زمین و مسکن رشد نداشته است؛ به طوری که رشد قیمت زمین در تهران 1.5 برابر افزایش سکه و شش برابر رشد قیمت دلار بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: بسیاری از چهره‌های سیاسی با اشاره به دیدگاه‌های خاص آیت‌الله مصباح در خصوص تزئینی دانستن رای مردم، افزایش ردصلاحیت‌ها، تکیه مصباحیون در راس نهادهای تصمیم‌ساز و کم‌توجهی به مطالبات مردم را به معنای پایان عصر جمهوری اسلامی و ورود به دوران حاکمیت اسلامی قلمداد می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی سازمان نقشه برداری با بیان اینکه مناطق تحت تاثیر فرونشست در ایران با نرخ بالای 20سانتی‌متر در سال، 5 برابر میانگین جهانی است، گفت: نباید فراموش کرد که عمده مساحت درگیر فرونشست یا مناطق شهری است و یا زمین‌های مناسب کشاورزی و باغداری.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا گستره بارش‌ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قم، مرکزی، همدان، همدان، قزوین، البرز، تهران، لرستان و چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در اواخر وقت نیز در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. فردا گستره بارش‌ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قم، مرکزی، همدان، همدان، قزوین، البرز، تهران،...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی هوای استان‌های کشور طی پنج روز آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی جمشیدی گفت: انتخابات خیلی وجه متمایز و برجسته‌ای داشت و همانطور که مشاهده کردیم «گزینش»، عقلانیت سیاسی می‌خواهد.

وب‌گاه فرارو

رئیس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: بیشترین فرونشست زمین در تهران مربوط به ورامین است که سالانه حدود 17 سانتیمتر است. شکاف فرونشست کم‌نظیری در دنیا در این منطقه وجود دارد که حدود 3 کیلومتر از معین آباد تا جاده گرمسار به قم است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان طی امروز و فردا از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در 5 شهر از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گمرک اعلام کرد: پیرو شکایت فعالان تجارت خارجی به هیات مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار، سازمان ملی استاندارد و آزمایشگاه‌های مرتبط، فعلا به روال قبلی خود در تعیین ماهیت ادامه می دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: یکی از چالش‌هایی که کشور اکنون با آن رو به رو است موضوع افزایش سن و کاهش نرخ جمعیت جوان کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره های پارلمان یازدهم چون پزشکیان، نوری قزلجه، نیکزاد، ذوالنوری، حاجی بابایی و... با کسب رأی از مردم توانستند در مجلس دوازدهم نیز حضور داشته باشند.