شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: احترام به حقوق شهروندی و اجرای مقررات در دستگاه‌های اجرایی باید اولویت باشد و کار مردم نباید به تعویق بیفتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از اینکه با افراد جناح‌های دیگر همکاری کنم ترسی ندارم؛ زیرا رئیس‌جمهوری همه مردم هستم و باید از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنم؛ اگر به دنبال جناح‌بندی باشیم، نمی‌توانیم موفق شویم.

خبرگزاری تسنیم

شعب شورای حل اختلاف در حرم امامزادگان و بقاع متبرکه مشاوره رایگان حقوقی ارائه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از اینکه با افراد جناح‌های دیگر همکاری کنم ترسی ندارم؛ زیرا رئیس‌جمهوری همه مردم هستم و باید از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنم؛ اگر به دنبال جناح‌بندی باشیم، نمی‌توانیم موفق شویم.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب در ادامه با تاکید بر اینکه جابجایی این عوارضی جزو اولویت‌های محدوده ورودی شهر تهران است، اظهارکرد: جابجایی عوارضی قم به لحاظ اساسنامه خارج از اختیارات نمایشگاه شهر آفتاب است، با این حال در حد وسع خود پیگیری و مکاتبات لازم را انجام دادیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌ا... کعبی در سخنانی گفته است: با نامزدهای جبهه انقلاب به صورت تلفنی و حضوری صحبت کردیم که اراده وحدت و هم افزایی و یکی بودن در همه آنان نهفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود سپهر رئیس وقت خانه‌ی احزاب نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: «دکتر معین در برازجان از ناحیه‌ی دست و پا مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در این رابطه چهار نفر دستگیر شده‌اند. مشاجره‌ی لفظی بین هواداران و مخالفان دکتر معین با دخالت مردم و نیروی انتظامی بدون هیچ‌گونه ضرب و شتمی پایان یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 30 خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: عوارضی قم قدیمی شده و در ورودی شهر تهران بدقواره است، چه بسا که باید اصلاح و یا تعمیر شود و شرایط آن تغییر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: در دومین جلسه فراکسیون روحانیت مجلس دوازدهم، اعضای هیئت رئیسه آن مشخص شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب جزئیات جابه‌جایی عوارضی تهران قم را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب درباره تغییر جایگاه عوارضی تهران قم در مجاورت شهر آفتاب توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب جزئیات جابجایی عوارضی تهران - قم را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

شیخ صادق خلخالی در مصاحبه‌ای با یونایتدپرس گفت: «3 نفر برای این منظور به مکزیک رفته‌اند.» وی برنامه‌ی اعدم شاه مخلوع را یک «بلوف» تلقی نکرد و... اعلام کرد: «اگر فرح حکم اعدام شاه را اجرا کند در مجازات او تخفیف داده خواهد شد.»