شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

در مراسم برترین‌های فوتسال ایران که گیتی‌پسند اصفهان سهم ویژه‌ای در جوایز آن داشت، از مادر شهید غیرت تجلیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1403 دریافت کرده‌اند، با مراجعه به دفاتر پلیس +10 برگ معرفی‌نامه دریافت کنند. سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1403 دریافت کرده‌اند، با مراجعه به دفاتر پلیس +10 برگ معرفی‌نامه دریافت کنند. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملیات جست‌وجوی دو مفقود بر اثر ریزش معدن در شازند درحالی به‌دلیل ریزش مجدد معدن متوقف شد که امروز مسئولان از تداوم جست‌وجو به‌دنبال ایمن‌سازی خبر می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شهر کاشمر به دلیل ریزش نمای یک ساختمان تجاری در حاشیه میدان شهدای ناجا متاسفانه 2 نفر جان خود را از دست دادند. فرماندار کاشمر گفت: وقوع زمین لرزه 5 ریشتری و پس لرزه آن با 2.7 ریشتر منجر به مصدومیت 5 نفر شد. حجت الله شریعتمداری اظهار کرد: خسارت‌ها اغلب به دلیل ریزش نمای ساختمان‌ها بوده و اکنون در روستای زنده جان از توابع بخش مرکزی در حال آواربرداری از ساختمان‌های قدیمی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال رسانه ای معنای حدیثی که پزشکیان خطاب به زاکانی ذکر کرده بود را بیان کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از گذشت 2 روز از ریزش معدن شازند اراک، به دلیل آوار 400 تا 500 هزار تنی سنگ‌ها، هنوز پیکر 2 معدن‌کار دیگر مفقود مانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در نشست خبری با موضوع تشریح عملکرد سیزدهم در حوزه فناوری و نوآوری که 29 خرداد 1403 برگزار شد، اظهار کرد: معاونت فناوری و نوآوری در دولت سیزدهم تشکیل شد. هدف از تاسیس این معاونت ساماندهی زیست‌بوم فناوری کشور بود. این معاونت با 3 ماموریت کلیدی تعریف شد. نخست توسعه اقتصاد دانش‌بنیان که با راه‌اندازی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان جدی‌ترین رقیب پزشکیان در بین رقبای اصولگرا را قالیباف اعلام کرد و گفت: ایشان در بین 5 کاندیداهای اصولگرایان رتبه اول را در نظرسنجی ها دارد. منتظریم ببینیم تا پایان انتخابات چه کسانی در رقابت می‌مانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از گذشت 2 روز از ریزش معدن شازند اراک، به دلیل آوار 400 تا 500 هزار تنی سنگ‌ها، هنوز پیکر 2 معدن‌کار دیگر مفقود مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم تبریز در طول تاریخ نقش مهمی ایفا کرده اند.

وب‌گاه فرارو

براساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری، طی روز‌های مذکور تنها ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران، شرق تهران و غرب سمنان و در استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی افزایش ابر رگبار و رعد و برق پراکنده وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با فرا رسیدن عید سعید قربان نماز پر فضیلت این عید بزرگ در سرتاسر ایران اسلامی اقامه شد.

وب‌گاه فرارو

«بر اساس داده‌های موجود استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد بیش از 30 درصد بارش بلند مدت خود را در سال آبی جاری تاکنون یعنی از مهر تا 26 خرداد 1403 کسب کرده‌اند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله سعیدی و با حضور پرشور مردم متدین قم امروز دوشنبه 28 خرداد 1403 در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.