چهارشنبه 11 مهر 1403

قهرمان اسیا با چهار گل تحقیر شد / انتقام استقلال با دبل مهاجم رئال مادرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قهرمان اسیا با چهار گل تحقیر شد / انتقام استقلال با دبل مهاجم رئال مادرید!

دو هفته بعد از شکست سه گله مقابل استقلال، الغرافه چهار گل به العین زد.

به گزارش "ورزش سه"، الغرافه این بار هیچ شباهتی به تیم دست و پا بسته در شهر قدس نداشت. تیمی که با حضور ستار‌ه‌های نامدار، سه گل از استقلال خورد و دست خالی تهران را ترک کرد، این بار قهرمان آسیا را با چهار گل به امارات فرستاد.

الغرافه، در دقیقه 45+2 روی پاس سیدو سانو و ضربه خوسلو، به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت اما در آغاز نیمه دوم تیم چابک و تهاجمی الغرافه، روی ارسال سیدو سانو و قطع توپ فوق العاده خوسلو گل دوم را هم زد.

کابوس العین، مهاجم سابق رئال مادرید بود که تبحر خود در گلزنی را به رخ می‌کشید. اما قهرمان آسیا به فاصله ده دقیقه عرض اندام کرد. آنها در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند و سپس روی ضد حمله سریع با ضربه سفیان رحیمی به گل تساوی دست یافتند.

شادی دیوانه وار رحیمی اما دوام چندانی نداشت. شش دقیقه بعد گلساز سنگالی تیم قطری، سیدو سانو، از داخل محوطه جریمه گل سوم را زد تا در این دیدار هیجان انگیز دوباره الغرافه پیش بیفتد.

چهار دقیقه بعد دوباره الغرافه وارد محوطه جریمه شد. آنها پس از اینکه معتقد به هند پنالتی بودند، روی توپ ربایی فلورینل کومان و ضربه نهایی یاسین براهیمی به گل چهارم رسیدند.

بازی در نهایت با همین نتیجه 4-2 به سود الغرافه خاتمه یافت تا این تیم سه امتیازی شود و العین یک امتیازی بماند.

قهرمان اسیا با چهار گل تحقیر شد / انتقام استقلال با دبل مهاجم رئال مادرید! 2
قهرمان اسیا با چهار گل تحقیر شد / انتقام استقلال با دبل مهاجم رئال مادرید! 3
قهرمان اسیا با چهار گل تحقیر شد / انتقام استقلال با دبل مهاجم رئال مادرید! 4