چهارشنبه 4 مهر 1403

قهرمان بحران زده اروپا مربی جدیدش را معرفی کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قهرمان بحران زده اروپا مربی جدیدش را معرفی کرد

آندره‌آ جیانی رسما هدایت تیم زاکسا لهستان را بر عهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش آندره‌آ جیانی سرمربی ایتالیایی تایید کرد که سرمربی تیم زاکسا لهستان خواهد شد. حالا این باشگاه رسما او را معرفی کرده است. جیانی در حال حاضر هدایت تیم ملی فرانسه را نیز بر عهده دارد و باید با این تیم در هفته سوم در مانیل فیلیپین شرکت کند.

آندره‌آ جیانی ایتالیایی سرمربی جدید زاکسا چه در دوران بازی و چه مربیگری دارای موفقیت های زیادی است. دوران بازی او با عملکردی خارق العاده و تعهدی باورنکردنی به تیم های خود همراه بود که باعث شد در تالار مشاهیر والیبال جای بگیرد.

جیانی پس از پایان دوران بازی خود، ماجراجویی والیبالی‌اش را به عنوان مربی ادامه داد و به موفقیت هایی به همان اندازه چشمگیر در زمان بازی دست یافت. ورونا، مودنا در زمینه باشگاهی و تیم ملی آلمان که با آنها مدال نقره مسابقات قهرمانی اروپا را در سال 2017 کسب کرد یکی دیگر از تیم هایی است که جیانی بر عهده داشته است.

او در سال های اخیر با تیم ملی والیبال اسلوونی نیز موفق بوده و در مسابقات قهرمانی اروپا در سال 2015 به مدال نقره با این تیم دست یافته است. وی همچنین در سال 2022 به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه موفق به کسب مدال طلا در لیگ ملت ها شد.

مهارت های مربیگری و تجربه این مربی ایتالیایی او را به یکی از مربیان پیشرو در جهان تبدیل کرده است. بدون شک جیانی یکی از شناخته شده ترین مربیان دنیای والیبال است که برای ادامه موفقیت و تلاش برای موفقیت های بیشتر در عرصه ملی و بین المللی به تیم زاکسا لهستان می‌پیوندد.

باشگاه زاکسا برای فصل آینده اهداف بلند پروازانه ای دارد و قصد دارند ناکامی فصل قبل را به بهترین وجه جبران کنند.