چهارشنبه 18 مهر 1403

قهرمان پاکت بیلیارد: مسئولان سابق فدراسیون نگذاشتند به حقم برسم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قهرمان پاکت بیلیارد: مسئولان سابق فدراسیون نگذاشتند به حقم برسم

تهران - ایرنا - قهرمان پاکت بیلیارد گفت: به خاطر اینکه حاضر به قبول درخواست مسئولان وقت فدراسیون نشدم نتوانستم به حق خود در این رشته برسم.

«آرمین محمودی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: حق من از سوی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس نادیده گرفته شد و این موضوعی است که هیچ‌گاه نمی‌توانم فراموش کنم.

وی افزود: من در مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته پاکت بیلیارد عنوان قهرمانی را به دست آوردم اما در اقدامی عجیب اجازه ندادند در مسابقات جهانی شرکت کنم.

قهرمان پاکت بیلیارد خاطرنشان کرد: مسئولان سابق فدراسیون به من گفتند اگر می‌خواهی به مسابقات جهانی اعزام شوی باید اسنادی را امضا کنی که در آن نوشته شده بود از روزی که من به عضویت تیم ملی درآمده‌ام تمام هزینه‌ها را فدراسیون پرداخت کرده است که من نیز این درخواست را نپذیرفتم.

محمودی تصریح کرد: از روزی که به عضویت تیم ملی درآمدم تمام هزینه هایم را شخصا پرداخت کرده و هیچ وقت حاضر به انجام برخی درخواست‌های مسئولان سابق فدراسیون نشدم.

وی تاکید کرد: جالب است بدانید تا 24 ساعت قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا نام من در لیست شرکت کنندگان قرار داشت اما بنا به دلایلی که گفتم اسم من را خط زدند.

قهرمان پاکت بیلیارد در پایان گفت: اگر فرد خطاکار امروز به خاطر اثبات این موضوع تنبیه شده است، باید زیر مجموعه او نیز از سمت هایشان کنار بروند. متاسفانه کسانی که مشکلات اصلی را درست کردند، هنوز در مسئولیت های خود حضور دارند.

*س_برچسب‌ها_س*