جمعه 8 تیر 1403

قول مساعد این کاندیدای ریاست جمهوری درباره دغدغه مهم مردم / کشور به عقب بر نمی‌گردد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قول مساعد این کاندیدای ریاست جمهوری درباره دغدغه مهم مردم / کشور به عقب بر نمی‌گردد

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حوزه معیشت و مسکن به مردم قول مساعد می‌دهم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف امشب در سومین سفر انتخاباتی در جمع مردم کرج با اشاره به اینکه استان البرز دارای 5 هزار شهید است، اظهار داشت: امروز ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم؛ برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی فرصت این را داده تا مردم بر سرنوشت خود حاکم باشند.

وی با بیان اینکه ما در انتخابات هستیم و روزی قرار است به میدان بیاییم و بالاترین مسئول کشور را انتخاب کنیم پس این تصمیم بسیار حساس است، افزود: امروز هر کسی در این میدان پا می‌گذارد عملکرد و کارنامه‌ای باید داشته باشد؛ ما باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و موضوعات اقتصادی در اولویت ما‌ست؛ در روز انتخابات مردم سرنوشت 4 سال آینده را رقم می‌زنند‌.

خبر مرتبط پرسش مهم اصولگرایان / جلیلی یا قالیباف باید به نفع یکدیگر کنار بروند؟

اقتصادنیوز: پرسش مهمی که برخی از اصولگرایان این روزها با آن مواجهند این است که یکی از آقایان جلیلی و قالیباف باید به سود دیگری کنار برود یا خیر؟ این امر آنگاه پیچیده‌تر می‌شود که ملقمه‌ای از نظرسنجی‌های فیک و واقعی، هر یک، یکی از این دو را بر صدر می‌نشاند!

قالیباف با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی ما در نحوه مدیریت در سطوح مختلف بوده است، تصریح کرد: در 4 سال خدمت در مجلس و سنوات گذشته و در رده‌های دیگر خدمتگزار کشور بوده‌ایم؛ مشکل اساسی ما این است که باید مشکلات را در میان بگذاریم؛ این را به شما مردم بگویم که عده‌ای می‌خواهد کشور را به دهه 90 برگردانند، اما بدانید کشور در مسیر رشد قرار دارد.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه تمام کسانی که حقوق ثابتی دارند به نسبت تورم افزایش حقوق پیدا نمی‌کنند و نتیجه آن کوچک شدن سفره‌های مردم و تورم اقتصادی بسیاری است، ادامه داد: مردم می‌گویند کالا گران نشود بالا بردن حقوق پیشکش.

قالیباف با بیان اینکه کسانی که درآمدهای ثابت دارند‌، بخشی از زنان سرپرست خانوار باید نسبت به تورم افزایش حقوق داشته باشند، ادامه داد: امروز در حوزه هوا‌فضا در تراز بالا هستیم اما در صنعت خودرو 50 سال عقب هستیم؛ ما در بحث فناوری‌ها باید از ارزش افزوده‌ها استفاده کنیم؛ برخی از آقایان در حضور مردم گفتند جلوی کار ما را گرفتند و نگذاشتند واکس بیاوریم و نگذاشتند ما کار کنیم شجاعت داشته باشید و در برابر مردم اعلام کنید و استعفا دهید و بگذارید شخص دیگری مسئولیت را برعهده گیرد چرا تا آخرین روز می‌مانید و می‌خواهید ما راه را هموار کنیم.

خبر مرتبط قالیباف: دشمن می‌خواهد امید و آینده را از ما بگیرد

اقتصادنیوز: مستند تبلیغاتی محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری از شبکه دوم سیما پخش شد.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه من در حوزه معیشت و مسکن سلامت به مردم قول مساعدت می‌دهم، گفت: ما قادر‌یم در 85 درصد شهرهای خود و در همه روستاها در محدوده‌ای که طرح مسکن باشد به کسانی که مسکن ندارند 200 متر زمین بدهیم تا دارای مسکن شوند.

وی با بیان اینکه در تهران پروژه‌هایی را با تمام کم و کسری‌ها انجام دادیم و امروز تهران جدیدی را مشاهده می‌کنیم، گفت: ما در سواحل هند فرصت‌های بسیار زیادی را داریم‌؛ ان‌شاالله پایتخت دوم اقتصادی ما در سواحل دریای عمان که بزرگترین فرصت اقتصادی و گردشگری به کمک جوانان این کشور به فضل الهی از زمین سر بلند کند و همه بدانند ایران سازنده است‌.

قالیباف با بیان اینکه باید دست و پای دولت را از اقتصاد جدا کنیم و به دست مردم بدهیم، گفت: نخبگان جامعه و کسانی که علم و تجربه دارند باید تصمیم‌سازی را به اهل آن بسپارند و به آنها سمت بدهیم و به آنها احترام بگذاریم تا کشور را ترک نکنند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
قول مساعد این کاندیدای ریاست جمهوری درباره دغدغه مهم مردم / کشور به عقب بر نمی‌گردد 2
قول مساعد این کاندیدای ریاست جمهوری درباره دغدغه مهم مردم / کشور به عقب بر نمی‌گردد 3