شنبه 8 اردیبهشت 1403

قیمت لیر ترکیه امروز 6 فروردین 1403

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قیمت لیر ترکیه امروز 6 فروردین 1403

به گزارش اقتصادنیوز، تعطیلات نوروزی سال 1403 در حالی به نیمه رسیده است که مطابق پیش‌بینی‌ها درباره مقاصد سفر گردشگران ایرانی، ترکیه بیشترین خواهان را داشته و در این مدت ورود مسافران بسیاری را از کشورمان شاهد بوده است. براساس گزارش وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه شمار گردشگران ایرانی بازدیدکننده از این کشور در ماه اخیر روند صعودی داشته و رشد 94 درصدی را تجربه کرده است و با توجه به عید نوروز و تعدد مسافرت‌ها، انتظار می‌رود در مارس؛ ماه جاری میلادی هم خیل عظیمی از اتباع ایرانی به ترکیه سفر کنند و این آمار افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

شلوغی مرز بازرگان، به عنوان گذرگاه مرزی میان ایران و ترکیه در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم هم گواهی بر همین موضوع است و چندی پیش هم مصطفی فاطمی، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر هم با اشاره به ازدحام در مرز بازرگان؛ از تورهای مسافرتی درخواست کرده بود که «تدابیر لازم را انجام دهند و از مرزهای جایگزین به منظور تردد مسافران به کشور ترکیه استفاده کنند.»

بازار داغ سفر به ترکیه بهانه‌ای شد تا سری به بازار ارز تهران بزنیم و مسافران را از آخرین قیمت لیر ترکیه با خبر کنیم.

قیمت لیر ترکیه امروز 6 فروردین 1403

دومین روز کاری سال 1403 در حالی برای بازار ارز تهران سپری شد که طعم صعودی آغاز سال جدید چندان به مذاق لیر ترکیه خوش نیامد تا قیمت آن نسبت به روز یکشنبه افت 20 تومانی را تجربه کرده و به 1925 تومان برسد.

نرخ برابری هر لیر ترکیه با دلار آمریکا در جریان مبادلات امروز بازار 0.031 است که نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. این نرخ روز پیش 0.03 بود.

قیمت دینار عراق در بازار

امروز قیمت دینار عراق هم به مانند لیر ترکیه در پایان معاملات ارزی بازار تهران شیب نزولی را تجربه کرد. هر دینار که روز گذشته 47 تومان قیمت خورده بود؛ امروز را در حالی سپری کرد که افت قیمت نامحسوس یک تومانی داشت و 46 تومان ارزش گذاری شد.

دینار عراق روز گذشته و در نخستین روز کاری سال جدید، پس از چندین هفته روند صعودی قیمت را تجربه کرده بود.

نرخ امروز درهم امارات در بازار

درهم؛ واحد پول رسمی امارات متحده عربی دیگر ارزی بود که امروز به روند کاهشی حاکم بر بازار پاسخ مثبت داد و در پایان مبادلات 16795 تومان خرید و فروش شد تا 327 تومان ارزان شده باشد.

ارزش درهم امارات در معاملات روز پیش صعودی بود و با فتح کانال 17 هزار تومان؛ به 17122 تومان رسیده بود. همچنین نرخ برابری درهم امارات با دلار آمریکا در بازار امروز به 0.272 رسید.

خبر مرتبط قیمت دلار و درهم امروز دوشنبه 6 فروردین 1403/ قیمت لیر ترکیه چند؟ + جدول

اقتصادنیوز: دلار مبادله ای، امروز به 43,472 (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر 0 درصدی داشته است.

آخرین نرخ ریال عمان امروز

امروز قیمت ریال عمان هم در بازار ارز تهران شیب نزولی را پیمود تا نسبت به آنچه در معاملات روز گذشته تجربه کرده بود، هزار و 240 تومان ارزان شود. ریال عمان در پایان معاملات روز گذشته در حالی 161,250 تومان قیمت خورده بود که ارزش آن امروز به 160,010 تومان رسید.

نرخ برابری ریال عمان و دلار آمریکا هم امروز در بازار ارز تهران، 2.604 است.

قیمت امروز منات آذربایجان

منات آذربایجان هم امروز در بازار ارز تهران به مانند سایر ارزها روند کاهشی را دنبال کرد و با افت قیمت 280 تومانی نسبت به روز گذشته، 36110 تومان ارزش گذاری و معامله شده است.

آخرین قیمت درام ارمنستان

قیمت درام ارمنستان اما امروز بار دیگر به تنظیمات کارخانه خود بازگشت و پس از افزایش محسوسی که روز گذشته تجربه کرده بود، بار دیگر ثبات را در پیش گرفت. هر درام بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 156 تومان تومان قیمت خورد.

قیمت امروز لاری گرجستان

در نهایت قیمت لاری گرجستان هم امروز را در حالی آغاز کرد و به پایان رساند که نسبت به معاملات روز پیش، 22930 تومان معامله شد تا 230 تومان کاهش داشته باشد.

بازار ارز تهران دومین روز کاری سال جدید را در حالی پشت سر گذاشت که عمده ارزها روند کاهشی قیمت را در پیش گرفتند و درام ارمنستان تنها ارزی بود که ثبات را تجربه کرد. ریال عمان در پایان معاملات امروز بیشترین کاهش را تجربه کرد و دینار عراق هم کمترین میزان افت قیمت را به نام خود ثبت کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
قیمت لیر ترکیه امروز 6 فروردین 1403 2
قیمت لیر ترکیه امروز 6 فروردین 1403 3
قیمت لیر ترکیه امروز 6 فروردین 1403 4
قیمت لیر ترکیه امروز 6 فروردین 1403 5