یک‌شنبه 18 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری ایسنا

بررسی پیوستن ایران به FATF در جلسات اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دستور کار نبوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون حقوقی رئیس‌جمهور توضیحاتی را در رابطه با دیدارش با رئیس‌جمهور منتخب ارائه داد.

خبرگزاری ایسنا

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و سوم تیر ماه 1400 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لعیا جنیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با ضرورت بررسی موضوع FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: دولت تمام مقدمات لازم را جهت بررسی FATF برای مجمع فرستاده است. من شنیده ام که در مجمع گفتند به بعضی از سوالات پاسخ داده نشده یا دیر پاسخ داده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جنیدی از ارسال پاسخ‌های دولت به مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان مقرر خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت تمام اقدامات لازم درباره FATF را برای مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده است.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه تنظیم روابط قوای سه گانه در چارچوب قانون اساسی است نه آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس با قانون اساسی سازگار نیست.

خبرگزاری ایسنا

جنیدی از ارسال پاسخ‌های دولت به مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان مقرر خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران گفت: اختلافات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت قانون اساسی و در درون دولت حل و فصل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینعلی امیری، لعیا جنیدی و معصومه ابتکار با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران گفت: اختلافات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت قانون اساسی و در درون دولت حل و فصل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - معاونین امور مجلس، حقوقی و امور زنان و خانواده با حجت السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه دیدار‌های اعضای دولت دوازدهم با آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، امروز چهارشنبه، حسینعلی امیری، لعیا جنیدی و معصومه ابتکار با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند. رئیس جمهور منتخب: تعامل سازنده مجلس و دولت با میزان موفقیت در حل مشکلات مردم نسبت مستقیم دارد حسینعلی...

خبرگزاری ایسنا

در ادامه دیدارهای اعضای دولت دوازدهم با آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، امروز چهارشنبه، حسینعلی امیری، لعیا جنیدی و معصومه ابتکار با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

وب‌گاه الف

در ادامه دیدارهای اعضای دولت دوازدهم با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسینعلی امیری، لعیا جنیدی و معصومه ابتکار با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ادامه دیدار‌های اعضای دولت دوازدهم با رئیس جمهور منتخب، حسینعلی امیری، لعیا جنیدی و معصومه ابتکار با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار کردند.