یک‌شنبه 18 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

وب‌گاه عصر ایران

وزارت کشور باید وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آنها انجام دهد وتغییر رژیم حقوقی قابل اعمال بر انتخابات بدون تغییر قوانین قابل اعمال متصور نیست.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

روزنامه کیهان در ستون سرمقاله خود نوشت: همزمان با مذاکرات وین (که هنوز معلوم نیست در این مذاکرات دنبال چه می‌گردیم)، حرکت دیگری نیز در این سوی ماجرا شکل گرفته و دنبال می‌شود. حرکت مشکوک و مرموزی که اگر با برخورد قاطع و هوشمندانه‌ای روبه‌رو نشود می‌تواند خسارت سنگینی درپی داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اینکه گفته می‌شود مشارکت بالاتر موجب امنیت کشور می‌شود شاید مخالفانی نداشته باشد، اما بیشتر جنبه انتزاعی آن به ذهن متبادر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لعیا جنیدی در یادداشتی نوشت: شورای نگهبان در حوزه انتخابات نهاد ناظر است و مسئولیت این نهاد، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و طی درست فرایندها است

وب‌گاه خبر آنلاین

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری در روزنامه ایران نوشت: با توجه به پرسش‌های رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها درمورد شرایط اعلامی شورای محترم نگهبان به وزارت کشور برای داوطلبان تصدی مسند ریاست جمهوری و نیز استعلام رسمی وزیر محترم کشور، جهت پاسخگویی به انتظار عمومی در توضیح مبانی نظریه کارشناسی صادره از معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری که بخش‌هایی از آن روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، لازم است ابعاد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در یادداشت روزنامه ایران آمده است: شورای نگهبان در حوزه انتخابات نهاد ناظر است و مسئولیت این نهاد، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و طی درست فرایندها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه همشهری در گفت وگویی آورد: کاندیداتوری زنان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است؛ موضوعی که در دوره‌های اخیر بارها محل بحث‌های بی‌نتیجه بوده و همچنان جامعه زنان از داشتن کاندیدا در این عرصه محروم مانده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

از خدمات کارگران و معلمان توسط معاون حقوقی رئیس‌جمهور در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای معاونان و مدیران تجلیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک داوطلب انتخابات 1400 گفت: از لعیا جنیدی از طریق چند تن از دوستان دعوت کرده ایم تا شاید در رودربایستی قرار نگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: یک داوطلب انتخابات 1400 گفت: از لعیا جنیدی از طریق چند تن از دوستان دعوت کرده ایم تا شاید در رودربایستی قرار نگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی معاونت حقوقی ریاست جمهوری به اظهارات غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر اینکه هیچ نامه‌ای درخصوص اعلام گذشت ریاست جمهوری از شکایت علیه خبرنگاران و رسانه ها، به قوه قضائیه واصل نشده، پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در یادداشتی نوشت: دوازدهم آذر هر سال، یادآور رخداد حقوقی بسیار برجسته‌ای در کشور عزیزمان «ایران» است. در این روز قانون اساسی به عنوان پیمانی بنیادین و راهبر همه عرصه‌های سیاست‌گذاری، به تصویب رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید، ترویج فرهنگ نقدپذیری و تشویق به مدارا و بردباری، رییس جمهوری با پیشنهاد معاون حقوقی در خصوص اعلام گذشت نسبت به برخی از شکایات مطروحه علیه رسانه‌ها موافقت و از حق خود در این ارتباط صرف‌نظر کرد.

خبرگزاری ایسنا

در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید، ترویج فرهنگ نقدپذیری و تشویق به مدارا و بردباری، رئیس جمهور با پیشنهاد لعیا جنیدی در خصوص اعلام گذشت نسبت به برخی از شکایات مطروحه علیه رسانه ها موافقت و از حق خود در این ارتباط صرف نظر کرد.