جمعه 27 مهر 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در مطلبی نوشت: این روزها حکایت دولت روحانی، حکایت کیسه بوکسی شده که هر کس از راه می‌رسد و می‌خواهد اظهار نظری کند و نشان دهد اصطلاحا سری میان سرها دارد، یا به شکل محترمانه نقدی حواله دولت می‌کند یا به شکلی غیرمحترمانه مشتی بد و بیراه به دولت نسبت می‌دهد. مخالفان و منتقدان اصرار دارند این حرف خود را به کرسی بنشانند که تحریم‌ها یا اساسا سهمی در مشکلات امروز...

خبرگزاری ایسنا

در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیات دولت که به ریاست علیرضا آوایی، وزیر دادگستری در محل دفتر هیات دولت نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، بررسی لایحه پیشنهادی قوه قضاییه در خصوص شوراهای حل اختلاف در دستور کار قرار گرفت و ادامه فرآیند بررسی به جلسه بعد موکول شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتمین برنامه گفتگوی هفته با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به‌عنوان مهمان ویژه، دوم مهر در بستر شاد به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه اعتماد در گفت وگو با پروانه سلحشوری، آورده است: سال 58 مجموعه‌ای از خبرگان که در مجلسی برای تصویب قانون اساسی گرد هم آمده‌بودند بر سر اصل 115 اختلاف‌نظر جدی پیدا کردند؛ اصلی که شرایط کاندیدا شدن برای انتخابات ریاست‌جمهوری را مشخص می‌کند. برخی معتقد بودند که شرط مسلمان، مومن و معتقد بودن به مبانی جمهوری اسلامی کافی است و لازم نیست بر جنسیت یا حتی مذهب تاکید ویژه‌ای...

خبرگزاری ایسنا

بررسی لایحه پیشنهادی قوه قضائیه در خصوص صیانت و حفظ کرامت بانوان در برابر خشونت، در کمیته اصلی کمیسیون لوایح به ریاست علیرضا آوایی ادامه یافت و ادامه روند بررسی به جلسه بعد موکول شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسات رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه در حالی از امروز دوشنبه آغاز می‌شود که پیشتر قضات این دیوان به محکومیت تحریم‌های آمریکا رای داده بودند. به باور ناظران با تکرار این رای، «دونالد ترامپ» شکستی مجدد را در آستانه انتخابات متحمل خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به انتقاد اخیر به آموزش و پرورش عنوان کرد که نقد هر چقدر هم در ظاهر آزار دهنده باشد، حق جامعه است و نشان‌دهنده اهمیت کار آموزش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهوری با ابراز خرسندی از شنیدن انتقادات در وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش‌ها برای برخورداری کامل دختران از امکانات و آموزش‌های برابر باید ادامه یابد.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در حاشیه ششمین نشست گفتگوی هفته گفت: معلمان می‌توانند مروجان مبانی حقوق شهروندی در سطح تمام جامعه باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: معلمان می‌توانند مروجان مبانی حقوق شهروندی در سطح تمام جامعه باشند؛ حق دسترسی به آموزش یکی از حقوق مطرح شده در قانون اساسی و مبنای منشور حقوق شهروندی رییس‌جمهوری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهوری از ابلاغ منشور اخلاق حرفه‌ای کارگزاران مجموعه حقوقی دولت خبر داد و گفت: این منشور بر اساس تجربیات، الگوهای داخلی و بررسی تجربیات سایر کشورها تهیه و تدوین شده و نظرات دستگاه‌ها نیز در آن اعمال شده است.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: بخشی از سند اصلاح و توسعه نظام حقوقی کشور که مربوط به قوه مجریه است بعد از ابلاغ از سوی رئیس جمهور باید با سرعت اجرایی شود.

خبرگزاری ایسنا

شصت و دومین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین رونمایی از لایحه اصول و قواعد قانون‌نویسی و کتاب هنجارگذاری حقوقی در معاونت حقوقی رئیس جمهور انجام شد.