یک‌شنبه 18 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: انتظار ایران از آمریکا در دوره جدید، پایبندی به تعهدات بین‌المللی و انتظار از اروپا تلاش برای روابط و فعالیت‌های تجاری و اقتصادی و همکاری دوجانبه و چندجانبه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: انتظار ایران از آمریکا در دوره جدید، پایبندی به تعهدات بین المللی و انتظار از اروپا تلاش برای روابط و فعالیت‌های تجاری و اقتصادی عادی و همکاری دو جانبه و چند جانبه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در یادداشتی آورد: وقف یکی از نهادهای کارا و کارآمد حقوق اسلامی است که در قانون مدنی جای گرفته و بخشی از حقوق موضوعه ایران محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دهمین برنامه گفت و گوی هفته وزیر آموزش و پرورش با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌عنوان میهمان ویژه فردا - یکشنبه 18 آبان - به‌صورت زنده در شبکه شاد پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نهمین برنامه گفتگوی هفته با حضور رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمان ویژه، یازدهم آبان ماه در بستر شبکه شاد به صورت زنده برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در یادداشت روزنامه ایران آمده است: درخصوص مرگ یکی از شهروندان اهل خراسان که براساس روایت تصاویر و ویدیو، تعهدات بین‌المللی دولت و اقتضائات مصالح کلان ملی، گزارشی از سوی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در مقام پیگیری اجرای اصول قانون اساسی تنظیم گردیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در یادداشت روزنامه ایران آمده است: جرم دارای جنبه عمومی است و بدون وجود این جنبه عمومی که ناشی از تأثیر جدی آن بر امنیت جامعه اعم از امنیت اجتماعی، اقتصادی و دیگر انواع امنیت است، عملی مجرمانه تلقی نمی‌شود و به عنوان جرم مورد مجازات قرار نمی‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

ماجرای کاندید شدن زنان برای انتخابات ریاست‌جمهوری، چند وقتی است که به یکی از بحث‌های روز تبدیل شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاکید دوباره رئیس‌جمهوری بر تلاش مسئولان جهت تحقق کامل الکترونیکی کردن خدمات، نشان از عزم راسخ دولت برای برآورده کردن آرزوی دستیابی ایرانیان به دولت الکترونیک دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس خانه احزاب گفت: احزاب رکن اصلی انتخابات در همه دنیا هستند ولی در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش احزاب به طور کامل نادیده گرفته شده است، به همین دلیل کمیته انتخابات و حقوقی خانه احزاب در حال تهیه طرح و پیشنهادی است که نقش احزاب در انتخابات مورد بازنگری قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - درست از لحظه‌ای که دم و بازدم خسرو آواز ایران در بیمارستان جم تهران به نقطه انتهایی رسید، ناله‌های وداع با ایشان در یک عصر پاییزی به سوگواره اربعین حسینی پیوند خورد و لحظه‌به‌لحظه، نغمه‌های غم‌انگیز عاشقانش رو به فزونی گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت استاد «محمدرضا شجریان» نوشت: بزرگانی چون او، بخش جدایی ناپذیر فرهنگ و هنر و هویت این سر زمین کهن و این ملت بزرگ هستند.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی ریاست جمهوری با صدور پیامی در گذشت محمدرضا شجریان را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنگامی که کرونا، این ویروس جدید پایش به جوامع بشری باز شد، پژوهشگران و محققان در سراسر جهان روش‌هایی برای پیشگیری از ابتلا و راه‌هایی برای غلبه بر این ویروس مرموز اعلام کردند اما تنها راه پیروزی بر آن ضرورت تداوم سختگیری‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد: اولویت دارترین روش برای عدم تعرض به حق سلامت دیگران علاوه بر رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری فیزیکی، استفاده از پوشش بهداشتی دهانی یعنی ماسک است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در یادداشت روزنامه ایران آمده است: آغاز فصل سرد و شیوع بیشتر ویروس کووید 19 (کرونا) که موجب از دست دادن بسیاری از همنوعان و هموطنان یا تحمل درد و رنج شدید ناشی از ابتلای آنان به این بیماری شده است، انگیزه یادآوری دوباره حق اساسی انسان بر سلامت است.