یک‌شنبه 18 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اعضای هیئت دولت با اهدا لوح سپاس در نشست رئیس جمهوری با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از اقدامات انجام شده توسط او طی 8 سال استقرار دولت تقدیر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همان جماعتی که دلار 5 هزارتومانی را نشانه ونزوئلایی شدن ایران معرفی می کرد، از دلار 32 هزارتومانی در دولت روحانی دفاع کرده و مدعی شد که اگر روحانی نبود، دلار 40 هزار تومان می شد!

خبرگزاری ایسنا

اعضای هیئت دولت با اهدا لوح سپاس در نشست رئیس جمهوری با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از اقدامات انجام شده توسط او طی 8 سال استقرار دولت تقدیر کردند.

وب‌گاه تابناک

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: طرح صیانت از فضای مجازی و 110 طرح دیگر مجلس را به دقت مورد بررسی قرار دادیم و نقد کردیم و در یک مجلد به مجلس خواهیم فرستاد تا بدانند، ابعادی از این طرح ها چه مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: معاون حقوقی رییس جمهور گفت: طرح صیانت از فضای مجازی و 110 طرح دیگر مجلس را به دقت مورد بررسی قرار دادیم و نقد کردیم و در یک مجلد به مجلس خواهیم فرستاد تا بدانند، ابعادی از این طرح ها چه مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

تسویه مطالبات کتابفروشی‌های کشور از طرح بهارانه کتاب و افتتاح موزه حقوق در کتابخانه ملی ازجمله مهم‌ترین خبرهای حوزه کتاب در این‌هفته بودند.

وب‌گاه تابناک

مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب 12 و 14 مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته دهنوی، عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه هفته آینده لیست کابینه خود را به مجلس معرفی کرد و از 16 مرداد ماه نیز برنامه وزرا در مجلس مورد...

خبرگزاری ایسنا

موزه ملی حقوق با هدف گرداوری و نگه داشت اسناد و اشیاء حقوقی، شناساندن تاریخ کنشگری حقوقی در ایران، آشنا ساختن جامعه با گذشته حقوق ایران و به نمایش گذاشتن دستاوردهای حقوقی کشور تاسیس شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - امیر قشقایی، دولت سیزدهم درحالی کمتر از یک ماه دیگر روی کار خواهد آمد که گمانه‌زنی‌ها از چینش کابینه جدید از سوی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای و سیاسی مطرح شده است. یکی از پست‌هایی که شاید اندازه جایگاه‌های دیگر در بین مردم معروف نباشد اما بسیار مهم و حائز اهمیت است، معاون حقوقی ریاست‌جمهوری است. معاون حقوقی ریاست جمهوری نقشی والا و مهم در سازمان حقوقی دولت...

خبرگزاری ایسنا

نخستین موزه حقوق ایران با نمایش یک میلیون سند در سازمان اسناد و کتابخانه ملی افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به چگونگی تشکیل موزه ملی حقوق، گفت: بسیاری از اسناد مهم حقوقی جمع آوری شده اما کار زیادی باقی مانده است.

خبرگزاری ایسنا

نخستین موزه حقوق ایران راه‌اندازی می‌شود. این موزه قرار است محل نگهداری اسناد مهمی همچون فرمان مظفرالدین شاه، دستورالعمل تشکیل دولت با فرمان ناصرالدین شاه و متمم قانون مشروطه باشد.

خبرگزاری مهر

موزه حقوق ایران با همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری در سازمان اسناد و کتابخانه ملی افتتاح می‌شود.

وب‌گاه الف

بررسی پیوستن ایران به FATF در جلسات اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دستور کار نبوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بررسی پیوستن ایران به FATF در جلسات اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دستور کار نبوده است.