یک‌شنبه 18 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری تسنیم

در ادامه دیدارهای اعضای دولت دوازدهم با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسینعلی امیری، لعیا جنیدی و معصومه ابتکار با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در پی حادثه واژگون شدن اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست و درگذشت دو تن از این عزیزان پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت فوت دو تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست در سانحه واژگونی اتوبوس اعلام کرد که علل این حادثه را از دستگاه‌های مسئول پیگیری می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا

لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در پی حادثه واژگون شدن اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست و درگذشت دو تن از این عزیزان پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا

لعیا جنیدی در چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با محوریت رضایمندی مشتریان و مصرف کنندگان گفت: اقتصاد پویا و مقاوم، مشارکت مردم در اقتصاد و ایجاد فرصت مشارکت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را می طلبد.

خبرگزاری دانا

روزنامه جوان نوشت: امنیت‌آوری، رفراندوم به نظام مستقر، تخلیه ناراحتی‌های انباشته شده در هشت سال، پرستیژ بین‌المللی انتخابات و کشف استعدادهای جدید از جمله ابعاد انتخابات است. انتخابات در ایران اما وجه دیگری نیز دارد و آن مبارزه با نظام در بستر انتخابات است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرانی های مدام و ملال آور؛ از جمله نمونه های پیش پا افتاده اش افزایش قیمت های کلافه کننده لبنیات است که مردم تقریبا در هر بار خرید با نرخ های جدید مواجه می شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترکیب یک کاندیدای متوسط مرد یعنی اسحاق جهانگیری و لعیا جنیدی از طرف برخی از اصلاح‌طلبان پیشنهاد شده است تا از جنبه تا پس از تأیید وی، محوریت مبارزات انتخاباتی مسئله حقوق زنان و لعیا جنیدی باشد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نسبت به خبر حضور جهانگیری در رقابت های انتخاباتی با معرفی معاون اول دولت احتمالی اش اظهار بی خبری کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور در پی به وقوع پیوستن دو رخداد هولناک در دشت برچی کابل و مسجدالاقصی در پیامی نوشت: " انسانم آرزوست؛ "

خبرگزاری ایسنا

جنیدی در پی به وقوع پیوستن دو رخداد هولناک در دشت برچی کابل و مسجدالاقصی پیامی صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری در شرایطی آغاز شد که بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، مبنای ثبت‌نام قوانین موجود انتخابات است ولی شورای نگهبان با تاکید بر لازم‌الاجرا بودن مصوبه اخیرش، ثبت‌نام داوطلبان بدون ارائه مدارک مذکور در مصوبه را فاقد اعتبار خوانده است.

وب‌گاه فرارو

چنانچه حتی مجلس شورای اسلامی بخواهد در زمینه انتخابات و از جمله شرایط داوطلبان، البته با رعایت قانون اساسی و در چارچوب آن، قانون وضع کند طبق اصل (123 قانون اساسی) و ماده (1) قانون مدنی، ابلاغ قانون برای اجرا با رئیس جمهوری است نه مجلس.