سه‌شنبه 3 مهر 1403

لژیونرها؛/ یاران عبادی پور به تیم قعرنشین هم نه نگفتند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لژیونرها؛/ یاران عبادی پور به تیم قعرنشین هم نه نگفتند!

میلانو که میلاد عبادی پور را در اختیار دارد یک شکست دیگر را در سری‌آ تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جذاب ترین لیگ والیبال دنیا به روزهای مهم و هیجان انگیز خود رسیده است. حالا 13 هفته از رقابت های سری‌آ گذشته و تا حدودی تیم‌های مدعی مشخص شده‌اند؛ در لیگی که اکثر ستاره های دنیای توپ و تور در آن حضور دارند و همین موضوع جذابیت آن را به بالاترین سطح ممکن رسانده است.

کاپیتان تیم ملی والیبال یعنی میلاد عبادی پور تنها نماینده ایران در رقابت های سری آ محسوب می‌شود. میلانو در این فصل شروع پر نوسانی را تجربه کرده و نتوانسته به روند ثابتی دست پیدا کند.

در همین راستا میلانو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم سری‌آ به مصاف مونزا رفت و با ارائه یک نمایش ناامیدکننده دیگر با نتیجه 3-1 از حریف خود شکست خورد. شاگردان روبرتو پیازا در ست اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25-18، 25-22 و 25-22 کار را به حریف خود واگذار کردند و در تنها در ست سوم با نتیجه 25-22 به برتری دست یافتند. شکستی که میلانو را به رتبه هشتم جدول فرستاد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در این بازی برای میلانو به میدان رفت و موفق شد هفت امتیاز برای این تیم ایتالیایی کسب کند که البته برای فرار آن‌ها از شکست کافی نبود.

لژیونرها؛/ یاران عبادی پور به تیم قعرنشین هم نه نگفتند! 2