جمعه 7 اردیبهشت 1403

لیدزیونایتد 4 - فولام 3/ شاگردان بیلسا، پیروز نبرد تازه وارد‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
لیدزیونایتد 4 - فولام 3/ شاگردان بیلسا، پیروز نبرد تازه وارد‌ها

هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پر گل لیدز برابر فولام پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین بازی از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم لیدزیونایتد میزبان فولام بود که این بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در این بازی که 2 تیم تازه وارد به لیگ برتر، در ورزشگاه "ایلاند رود" به مصاف هم رفتند، ابتدا هلدر کاستا در دقیقه 5 لیدز را یک بر صفر پیش انداخت، اما الکساندر میتروویچ در دقیقه 34 گل تساوی را برای فولام به ثمر رساند. در دقیقه 41 ماتیوژ کلیچ از روی نقطه پنالتی و پاتریک بامفورد در دقیقه 50 گل‌های دوم و سوم لیدزیونایتد را زدند. در ادامه هلدر کاستا گل دوم خودش و گل چهارم شاگردان مارچلو بیلسا را به ثمر رساند.

رابی رید در دقیقه 62 گل دوم فولام را زد و پس از او میتروویچ دقیقه 67 باز هم برای این تیم گلزنی کرد تا اختلاف به حداقل ممکن برسد. اما بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا فولام دومین شکست متوالی خود در لیگ جزیره را تجربه کند.

در ادامه بازی‌های هفته دوم امشب (شنبه) 2 دیدار دیگر برگزار خواهد شد، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد از ساعت 21 پذیرای تیم کریستال پالاس است و در آخرین بازی امشب نیز از ساعت 23:30 آرسنال در زمین خود به مصاف وستهام خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /