یک‌شنبه 8 مهر 1403

لیگ برتر فوتبال؛ برتری پیکان در شهرآورد خودروسازان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
لیگ برتر فوتبال؛ برتری پیکان در شهرآورد خودروسازان

تهران - ایرنا - در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر در شهرآورد خودروسازان تیم فوتبال پیکان موفق شد تا سایپا را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در یکی از حساس‌ترین دیدارها در شهرآورد خودروسازان، از ساعت 19:25 امروز یکشنبه در ورزشگاه شهدای پاس قوامین تیم فوتبال سایپا با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف پیکان رفت که در این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مهدی تارتار خاتمه یافت.

تیم فوتبال سایپا که در 9 بازی اخیر خود طعم برد را نچشیده در اولین بازی خانگی خود با هدایت فراز کمالوند به دنبال برتری بود.

از طرفی شاگردان مهدی تارتار هم دوست نداشتند که از کورس مدعیان کسب سهمیه عقب بمانند.

با این حال دو تیم در نیمه نخست بازی محتاطانه را پیش گرفتند و بازی در این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم اما این شاگردان مهدی تارتار بودند که به گل رسیدند. محمد امین درویشی در دقیقه 55 به زیبایی با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد.

در ادامه شاگردان فراز کمالوند که به هیچ وجه دوست نداشتند در این دیدار خانگی شکست بخورند برای جبران نتیجه تلاش کردند.

در دقیقه 61 ابوالفضل جلالی با یک ضربه زیبا توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

در شرایطی که بازی با تساوی رو به اتمام بود در دقیقه 85 شاگردان مهدی تارتار موفق شدن روی پرتاب اوت بلند نادر محمدی صاحب موقعیت شوند که سامان فلاح بازیکن پیکان در برخورد با مدافع سایپا درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که آرمان قاسمی کاپیتان پیکانی‌ها این توپ را تبدیل به گل کرد تا بار دیگر شاگردان تارتار پیش بیافتند.

در ادامه نیز تلاش نارنجی‌پوشان برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا بازی با برتری 2 بر یک شاگردان تارتار خاتمه بیابد.

با این نتیجه پیکان 30 امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت. نارنجی‌پوشان سایپا هم با 19 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

ترکیب سایپا:

کوروش ملکی، امیرحسین حسین زاده، حسین مالکی، مهرداد حیدری، فرزاد جعفری، حسین ماهینی، مجید علیاری، سیدابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی، مجتبی لطفی

ترکیب پیکان:

علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز، حسین پور امینی، آرمان قاسمی، محمدامین درویشی، علی قربانخانی، سامان فلاح، مجید عیدی، رضا جبیره، اسماعیل بابایی، محمد خدابنده لو

*س_برچسب‌ها_س*