یک‌شنبه 8 مهر 1403

لیگ برتر فوتبال | تبعید سایپا به قعر با طنین گیتار مطهری / برادرکشی استقلالی‌ها در اکباتان!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
لیگ برتر فوتبال | تبعید سایپا به قعر با طنین گیتار مطهری / برادرکشی استقلالی‌ها در اکباتان!

تقابل تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال با پیروزی آبی‌های تهرانی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19:50 امشب 19 تیرماه و در استادیوم شهرک اکباتان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

این دیدار به‌دلیل رویارویی فرهاد مجیدی و فراز کمال‌وند، هم‌کاران پیشین در کادرفنی تیم فوتبال استقلال و رقبای فعلی از جهاتی حساس جلوه می‌کرد. هم‌چنین شرایط خطیر سایپا در انتهای جدول رده‌بندی لیگ بیستم به اهمیت این جدال می‌افزود.

شاگردان فرهاد مجیدی نیمه نخست را بی‌مهاباتر از رقیب نارنجی‌پوش خود آغاز کردند و بارها تا مرز تهدید دروازه تیم فوتبال سایپا پیش رفتند که البته چند صحنه مشکوک به پنالتی هم در محوطه جریمه تیم میهمان پدید آمد و داور هم اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

سایپایی‌ها بی‌برنامه‌تر از حریف آبی‌پوش خود بازی می‌کردند و این بی‌نظمی به نیمه دوم هم سرایت کرد، جایی که استقلالی‌ها از روی ضربه‌های آزاد و موقعیت‌های انفجاری ضمن تهدید دروازه رقیب، تیر آن را هم به لرزه درآوردند.

در ادامه همین روند موقعیت‌سازی بود که استقلالی‌ها روی حرکت انفرادی مهدی قایدی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و این ضربه را نیز امیرارسلان مطهری به گل تبدیل کرد.

گل‌زنی این مهاجم جوکر آبی‌ها به همین پنالتی ختم نشد تا تنها 7 دقیق بعد هم گیتار او به چرخش درآید و وضعیت سایپا در قعر جدول از همیشه بدتر شود.

هفته بیستم و هفتم رقابت های لیگ برتر - شنبه 19/04/1400 - ساعت 19:50 استادیوم: پاس قوامین اکباتان داور: مرتضی منصوریان - کمک ها: یعقوب سخندان و جعفر مهاجر - داور چهارم: ناصر جنگی - ناظر داوری: فریدون اصفهانیان. سایپا صفر گل: - استقلال 2 گل: امیرارسلان مطهری (80 و 87) ترکیب سایپا: کوروش ملکی، کمال‌الدین نیکخو، رضا علیاری، امیرحسین حسین‌زاده، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، سینا مریدی، مجتبی لطفی، محمد صادق بارانی و روح‌الله سیف‌اللهی. ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، بابک مرادی، آرمان رمضانی (73- ارسلان مطهری)، سبحان خاقانی و آرش رضاوند. انتهای پیام /