شنبه 1 اردیبهشت 1403

لیگ برتر والیبال | شهدابی‌ها با شکست هراز در صدر ماندند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
لیگ برتر والیبال | شهدابی‌ها با شکست هراز در صدر ماندند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست‌وچهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 16 بهمن) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان، رامسر و سیرجان پیگیری می‌شود.

جدال مدعیان لیگ برتر والیبال امروز در سالن شاهدیه یزد برگزار شد، جایی که مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین این رقابت‌ها، میزبان لبنیات هراز آمل بود.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا نوزدهمین برد خود را جشن بگیرند و 53 امتیازی شوند.

لبنیات هراز آمل در ست سوم 25 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 17 مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

نماینده آمل که از هفته پنجم تا بیست‌وسوم صدرنشین جدول لیگ برتر بود با پذیرش این شکست، هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و از رتبه نخست جدول فاصله دو برد و چهار امتیازی گرفت.

شاگردان بهروز عطایی برای بازگشت به صدر جدول و حضور در مرحله پلی‌آف به عنوان تیم نخست جدول در دو هفته آینده باید نیان الکترونیک خراسان و هورسان رامسر را شکست دهند و امیدوار باشند که شهداب هیچ بردی کسب نکند.

خلیل یگانه‌مجد، حمید حق‌بین، مرتضی اکرمی و میثم پارسه به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این دیدار که به مدت 110 دقیقه طول کشید، سه هزار و 700 تماشاگر داشت.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید لیگ برتر والیبال والیبال ایران والیبال هفته بیستو چهارم لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهداب یزد تیم والیبال هراز آمل این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است