جمعه 28 اردیبهشت 1403

ماجدی نایب‌رئیسی بهاروند را رد کرد!

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

در حالی که ساعت از نیمه‌شب گذشته بود، سرپرست فدراسیون فوتبال و دبیرکل پیشین این فدراسیون با انتشار خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کردند که حاضر به پذیرش نایب رئیسی حیدر بهاروند نشدند!

ثبت نام حیدر بهاروند برای کرسی ریاست فدراسیون فوتبال، باعث بروز حواشی زیادی شد چراکه او میرشاد ماجدی را به عنوان نایب رئیس اول پیشنهادی خود در فرم ثبت نام ذکر کرد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ این اقدام بهاروند پیام واضحی به مجمع و همچنین رقیبان تصدی پست ریاست ارسال کرد که مهندسی انتخابات با مشارکت سرپرست موقت فدراسیون و رئیس فعلی سازمان لیگ جدی است. 

به فاصله چندساعت و در حالی که ساعت از نیمه‌شب گذشته بود، سرپرست فدراسیون فوتبال و دبیرکل پیشین این فدراسیون با انتشار خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کردند که حاضر به پذیرش نایب رئیسی حیدر بهاروند نشدند!

گویا بهاروند ابتدا با این دو نفر برای نایب رییسی خودش مذاکره و صحبت نکرده بود. البته گروهی هم معتقدند واکنش محافل فوتبال به این خبر باعث چنین تصمیمی شده است و این خبر نمی‌تواند به تنهایی نشانه عدم ارتباط بهاروند و ماجدی در انتخابات پیش رو باشو چراکه تایید صلاحیت بهاروند به شدت با تردید مواجه است.

صلاحیت حیدر بهاروند در انتخابات اسفند 99 از سوی نهادهای نظارتی رد شده بود و او نتوانست نایب رئیس دوم شهاب الدین عزیزی خادم شود و کار به جایی کشید که بخاطر استفاده از سبد آرای بهاروند، عزیزی‌خادم او را با حکم موقت بهمراه حمیدرضا مهرعلی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بدون رای مجمع به کار گمارد.

گرچه این حکم موقت سه ماهه بصورت غیرقانونی نزدیک به یکسال دوام داشت اما با نامه شفاف ای اف سی پیش از جلسه عزل شهاب، بهاروند و مهرعلی رسما از هیات رئیسه اخراج شدند تا کمک آنها به داد عزیزی‌خادم نرسد.

حالا فردی که برای نایب رئیسی تایید صلاحیت نشده است، تلاش می‌کند برای ریاست صلاحیت خود را احراز کند و استدلالش احکامی است که در قوه قضاییه دریافت کرد.

بهاروند با افزودن میرشاد ماجدی در صدر فهرست مدیران مطلوب خود، در پی ساختن ائتلافی تازه است که حداقل در ظاهر پس زده شد. گرچه همه می‌دانیم ماجدی نیز بدون آرای بهاروند در مجمع، هیج شانسی برای تصاحب ریاست ندارد.

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: «در پی انتشار خبری پیرامون ثبت نام آقای حیدر بهاروند به منظور انتخاب در پست ریاست فدراسیون فوتبال و معرفی نواب رئیس ایشان اعلام می‌گردد سرپرست محترم فدراسیون فوتبال آقای سیدمیرشاد ماجدی و آقای منصور قنبرزاده نامزدی عناوین نواب اول و دوم آقای بهاروند را نپذیرفته‌اند، لذا با توجه به عدم انجام هماهنگی لازم در این خصوص نامزدی ایشان در جایگاه نایب رئیسی آقای بهاروند تکذیب می‌شود».