شنبه 14 مهر 1403

ماجرای تراکتور - ساغلام کش پیدا کرد / درگیر یک صدم درصد!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ماجرای تراکتور - ساغلام کش پیدا کرد / درگیر یک صدم درصد!

باشگاه تراکتور بار دیگر در چرخه فرصت‌سوزی در نقل‌و‌انتقالات تابستانی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم فوتبال تراکتور فصل کابوس‌وارش در لیگ بیست‌ویکم را با نتایج نسبتاً قابل قبول در هفته های پایانی به اتمام رساند و این تیم با فرمان «ارطغرل ساغلام» سرمربی ترک‌تبار و حمایت یار دوازدهم و نیرومند خود توانست مسیر پر پیچ و خم انتهایی لیگ را به سلامت طی کند.

با این فرجام خوش انتظار می‌رفت تا تراکتوری‌ها خیلی زود دست به کار شده و خود را مهیای فصل جدید کنند و نخستین گام در این راه تعیین تکلیف کادرفنی بود که علیرغم اعلام تمایل هر دو طرف برای ادامه همکاری با درخواست سرمربی ترکیه‌ای برای افزایش مبلغ قرارداد به حاشیه رفت.

با این حال، باشگاه تراکتور روز جمعه با انتشار دو اطلاعیه از مذاکره نهائی با ساغلام و سپس در روز شنبه از آماده شدن قرارداد این سرمربی بعد از حصول توافقات اولیه و استارت نقل‌وانتقالات خبر داد و در ادامه نیز مسئولان این باشگاه بر روند مثبت پروسه مذاکرات تأکید کردند.

اما برخلاف این ادعاها، اکنون موضوع تمدید قرارداد سرمربی تراکتور کش‌وقوس عجیبی پیدا کرده و درحالیکه احتمال تحقق آن از سوی مدیر این تیم 99/99 درصد اعلام شده بود، معلوم نیست که یک صدم درصد اختلاف بر سر چه موضوعی است که مانع از امضای قرارداد شده است.

شک و تردیدی که نه تنها صدای دوست‌داران پرشمار تراکتور بلکه خبرگزاری‌های مطرح کشور را هم درآورده و امروز مهر در واکنش به تعلل مسئولان تراکتور و نگرانی‌های هواداران این تیم تیتر زد: «کسی دلش برای تراکتور نمی‌سوزد / تکرار اتفاق تلخ برای شروع تابستان پرشورها»

مورد مهمی که این خبرگزاری در گزارش خود از آن به شدت انتقاد کرده، انتخاب علی خطیر به عنوان مسئول نقل‌وانتقالات تراکتور است؛ معاون سابق باشگاه استقلال که در یک برهه نیز با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور کشمکش بزرگی پیدا کرد و حسابی از خجالت هم درآمدند.

مهر در این خصوص نوشت: «خطیر که کارنامه نامشخصی در مدیریت باشگاه‌هایی همچون استقلال و تراکتور دارد در حالی برای آینده پرهوادارترین تیم شهرستانی تصمیم‌گیری می‌کند که هر روز به زمان از دست رفته برای جذب بازیکنان درخور نام بزرگ تراکتور افزوده می‌شود.»

با این اوصاف، باید دید بالاخره داستان تراکتور و ساغلام به کجا می‌انجامد و با توجه به اینکه هواداران خواهان ابقای سرمربی ترکیه‌ای هستند، آیا به توافق کامل منتج می‌شود یا خیر؟ پرواضح است که پاسخ منفی روزهای سختی را برای مالک و مسئولان این تیم رقم خواهد زد.

انتهای پیام /