جمعه 10 فروردین 1403

ماجرای نیمه شب / آخرین خون؛ کیه‌لینی و داستان‌های تکراری

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ماجرای نیمه شب / آخرین خون؛ کیه‌لینی و داستان‌های تکراری

تهران - ایرنا - «جورجو کیه‌لینی» شب گذشته برای آخرین بار با لباس یوونتوس به میدان رفت و مانند همیشه خونین از زمین بیرون آمد.

به گزارش ایرنا، در جریان شکست دو بر صفر یکشنبه شب یوونتوس مقابل فیورنتینا، کیه‌لینی از ناحیه اَبرو مصدوم شد. شدت آسیب دیدگی به حدی بود که او برخلاف دفعات قبلی مجبور به تعویض شد.

این برای اولین بار نیست که این مدافع متعصب از ناحیه سر و صورت آسیب می‌بیند. او بارها در جریان بازی‌های یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، از ناحیه سر، ابرو و بینی آسیب دیده و مشاهده او با حالتی زخمی، خون آلود و بانداژ شده، به صحنه‌ای تکراری تبدیل شده است. احتمالا هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال، به این اندازه در بازی های مختلف دچار آسیب دیدگی و شکستگی از قسمت های مختلف سر و صورت نشده است.

در ادامه مجموعه‌ای از مهم ترین تصاویر ثبت شده از آسیب دیدگی‌های این مدافع را مشاهده می‌کنید.

دیدنِ مدافع مستحکم و جنگنده بانوی پیر با سری بانداژ شده، دیگر برای فوتبال دوستان تعجب آور نیست!

این مدافع ایتالیایی در این بازی روی یک صحنه با پیونتک درگیر شد و در نهایت نتوانست مانع از گلزنی فیورنتینا شود اما بار دیگر تصاویر او با صورت خونین در زمین منتشر شد.

نکته جالب اینجا بود که کیه‌لینی حتی متوجه این موضوع نشد که صورتش به شدت در حال خونریزی است و همچنان به بازی ادامه داد تا این که هم تیمی‌هایش این موضوع را به او گوشزد کرده و از این بازیکن خواستند که برای درمان به کنار زمین برود.

این بازیکن 37 ساله در نیمه دوم در زمین حاضر نشده و جایش را به دنیله روگانی داد تا آخرین تصویر ثبت شده از او با پیراهن یووه پس از 17 سال حضور در این باشگاه با صورت خونین باشد، تصویری که به نظر می‌رسد همخوانی بسیاری با شخصیت و البته دوران حرفه‌ای او در این تیم دارد.

سایت فوتبال ایتالیا نوشته هواداران تیم یوونتوس اعتقاد دارند اگر کیه‌لینی در یک بازی خونریزی نکند، آن بازی خوب نبوده است.

برچسب‌ها

ماجرای نیمه شب / آخرین خون؛ کیه‌لینی و داستان‌های تکراری 2
ماجرای نیمه شب / آخرین خون؛ کیه‌لینی و داستان‌های تکراری 3