چهارشنبه 4 مهر 1403

مارسکا: از داشتن چنین مهاجمانی خوشحالم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مارسکا: از داشتن چنین مهاجمانی خوشحالم!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری بعد از برد مقابل بارو به تمجید از دو مهاجم کنونی تیمش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه پرگل 5-0 از سد میهمان دسته چهارمی اش بارو گذشت و راهی یک هشتم نهایی شد.

انزو مارسکا سرمربی آبی پوشان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" قطعا از عملکرد و نتیجه ای که رقم بخورد بسیار راضی هستم. تغییرات زیادی نسبت به لیگ برتر داشتیم اما بازیکنان با هماهنگی بالایی در زمین درخشیدند. در این بازی عملکرد پدرو نتو، کریستین انکونکو و البته ژوائو فلیکس بسیار عالی بود از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان ذخیره چلسی ثابت کردند که همگی شایسته حضور در جمع نفرات اصلی را دارند و این بسیار امیدوار کننده بود."

مارسکا درخصوص تعویض مالو گوستو و بن چیلول در ابتدای نیمه دوم گفت:" تعویض تاکتیکی بود. برای خلق موقعیت های بیشتر، احساس کردیم باید برتری کفری در سمت راست زمین ایجاد کنیم و همین هم شد. چیلول در نیمه دوم فراتر از انتظار ما بازی کرد و بعد ازمدت ها در مستطیل سبز حاضر شد. در ادامه فصل او را در بازی های بیشتری خواهیم دید."

سرمربی چلسی در پایان ضمن تمجید از عملکرد مهاجمان چلسی در این فصل اضافه کرد:" هر دو مهاجم نوک ما یعنی انکونکو و جکسون بسیار سطح بالا هستند. این را صرفا به خاطر گلزنی های مکررشان نمی‌گویم چرا که در پرس حریف و بازی بدون توپ نیز بسیار خوب ظاهر می‌شوند. ما مارک گویو جوان را هم در این پست داریم که اگرچه امشب گل نزد اما بازیکن بسیار با استعدادی است و در دیدار های آینده قطعا بهتر از این ظاهر خواه شد. جام اتحادیه فرصت خوبی است تا بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند خودشان را بیشتر نشان دهند."